Gjest elisabeth Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Bestevenninnen min er 18år og hun ble voldtatt for ca 2 år siden. Hun ville ikke annmelde det og ikke snakke om det. Når vi er på fest begynner hun ofte å grine uten noen grunn hun vet heller ikke hvorfor. Og hun sier at noen ganger om kvelen kan hun grine i flere timer uten at hun vett hvorfor. Hun har fortrengt hele voldtekten tror jeg, Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Noe jeg kan si eller noe hun bør gjøre? 0 Siter
Gjest Lindamorwn Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Man gråter ofte fordi man trenger kjærlighet, det gjør ihvertfall jeg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Jeg tror det beste du kan gjøre er å oppfordre henne til å søke profesjonell hjelp. Det tror jeg _alle_ som har opplevd voldtekt trenger. 0 Siter
Kathrine1 Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 Man gråter ofte fordi man trenger kjærlighet, det gjør ihvertfall jeg Tror venninen din lengter etter å føle trygghet igjen... Hun trenger folk som bryr seg om henne, slik som du gjør... -Mange klemmer- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.