Gå til innhold

Beklager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at jeg har skrevet for mye om vekt og spising, og om medisinslutt men min behandler sa det er ikke sikkert jeg blir syk. Så jeg tror jeg klarer meg uten ap. Ville bare beklage til de som er irritert på meg.

Videoannonse
Annonse
Captain Cheeseheart
Skrevet

Veldig lite er sikkert. Umulig for meg/oss å klare å tolke hva han egentlig mente. Hva mente han var realistisk? Ikke godt for oss å si. Uansett er det ingenting å beklage, for ganske mange er slike medisiner veldig vanskelige.

Skrevet

Veldig lite er sikkert. Umulig for meg/oss å klare å tolke hva han egentlig mente. Hva mente han var realistisk? Ikke godt for oss å si. Uansett er det ingenting å beklage, for ganske mange er slike medisiner veldig vanskelige.

Merker når folk er irriterte, så jeg ville bare skrive det. Hun mente det var spennende at jeg kjente energier, og når man ser det sånn er det jo i grunn det. Jeg tror ikke at hun tror jeg har den diagnosen jeg har fått, det kan være noe i det. Tror ikke hun ser på meg som syk, så da kjenner jeg meg friskere.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Merker når folk er irriterte, så jeg ville bare skrive det. Hun mente det var spennende at jeg kjente energier, og når man ser det sånn er det jo i grunn det. Jeg tror ikke at hun tror jeg har den diagnosen jeg har fått, det kan være noe i det. Tror ikke hun ser på meg som syk, så da kjenner jeg meg friskere.

Kjenner jeg ble litt skeptisk mot denne behandleren, ja.

Skrevet

Forstår at jeg har skrevet for mye om vekt og spising, og om medisinslutt men min behandler sa det er ikke sikkert jeg blir syk. Så jeg tror jeg klarer meg uten ap. Ville bare beklage til de som er irritert på meg.

Hva vil du med dette innlegget?

Du (og din behandler) er ansvarlig for din behandling, ikke folk eller eksperten her inne.

Om du ikke ønsker andres kommentarer på dine valg, hvorfor rapportere alt her inne da?

Skrevet

Kjenner jeg ble litt skeptisk mot denne behandleren, ja.

Hun er grei og kristen selv så hun har nok kjenskap til åndelig føde, ikke alle som viser forståelse slik hun gjør.

Skrevet

Hva vil du med dette innlegget?

Du (og din behandler) er ansvarlig for din behandling, ikke folk eller eksperten her inne.

Om du ikke ønsker andres kommentarer på dine valg, hvorfor rapportere alt her inne da?

Hva jeg ville? Jeg ville beklage min oppførsel, og jeg beklager til deg og siden du ble irritert over dette. Hva mener du med at jeg ikke ønsker andres kommentarer? Hvor har jeg skrevet det? Igjen, beklager hvis dette også var galt. Det var ikke meningen.

Skrevet

Prøvde du ikke uten AP for et par måneder siden?

Skrevet

Den behandleren høres lite tillitsvekkende ut.

Skrevet

Prøvde du ikke uten AP for et par måneder siden?

Jo og jeg beklager at jeg har skrevet så mye om det her, forstår jo at folk er irritert. Ville bare beklage det.

Skrevet

Hva jeg ville? Jeg ville beklage min oppførsel, og jeg beklager til deg og siden du ble irritert over dette. Hva mener du med at jeg ikke ønsker andres kommentarer? Hvor har jeg skrevet det? Igjen, beklager hvis dette også var galt. Det var ikke meningen.

Som jeg har sagt tidligere - den dagen jeg blir irritert av å lese innlegg på dol slutter jeg, så meg trenger du ikke beklage til. Jeg finns ikke irritert (og jeg finns ikke i tvil om at det er dumt av deg å slutte med medisin. Dette er imidlertid ditt eget valg).

Skrevet

Jo og jeg beklager at jeg har skrevet så mye om det her, forstår jo at folk er irritert. Ville bare beklage det.

Det er ikke noe å beklage, men er det noen grunn til å tro at det kommer til å gå bedre denne gangen?

Skrevet

Den behandleren høres lite tillitsvekkende ut.

Hun er i grunn grei, og hvem ønsker ikke en behandler som støtter sine valg? Var det jeg ville fortelle dere og, jeg skal jo høre på behandleren i RL.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg finnes heller ikke irritert! Men jeg må jo si hva jeg mener om denne behandleren fordet, og jeg syns ikke det høres så lovende ut...

Skrevet

Som jeg har sagt tidligere - den dagen jeg blir irritert av å lese innlegg på dol slutter jeg, så meg trenger du ikke beklage til. Jeg finns ikke irritert (og jeg finns ikke i tvil om at det er dumt av deg å slutte med medisin. Dette er imidlertid ditt eget valg).

Ok, det var bra du ikke var irritert da. Men sikkert mange som er det, ville bare beklage det. Føler det har blitt for mye nå fra meg, og jeg forstår det. Ja det er mitt valg og ikke alle ser på meg som syk, det gir jo meg mer tro på meg selv.

Skrevet

Det er ikke noe å beklage, men er det noen grunn til å tro at det kommer til å gå bedre denne gangen?

Når min behandler har tro på meg så sier jo det litt, hun mente jeg gjorde et godt valg en gang før da jeg sluttet på ap. Da ble jeg ikke syk på lenge.

Skrevet

Jeg finnes heller ikke irritert! Men jeg må jo si hva jeg mener om denne behandleren fordet, og jeg syns ikke det høres så lovende ut...

Var ikke meningen å stille henne i dårlig lys, du hadde likt henne selv. Hun er lett å like, var ikke det som var poenget her i grunn.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Var ikke meningen å stille henne i dårlig lys, du hadde likt henne selv. Hun er lett å like, var ikke det som var poenget her i grunn.

Jeg hadde nok likt henne ja, jeg liker fort hyggelige mennesker. Men hun kan jo ta feil ang. det medisinske ift. deg fordet.  :o

Uten at jeg trekker noen konklusjon ang. det.

Men jeg blir jo skeptisk da, for jeg tror ikke på slike åndelige ting.

Skrevet

Jeg hadde nok likt henne ja, jeg liker fort hyggelige mennesker. Men hun kan jo ta feil ang. det medisinske ift. deg fordet.  :o

Uten at jeg trekker noen konklusjon ang. det.

Men jeg blir jo skeptisk da, for jeg tror ikke på slike åndelige ting.

Men det finnes folk som tror på det, hun har og sagt at folk i åndenes makt er ikke syke selv om de har kontakt med ånder. Det viser jo at hun har tro på meg, ser meg og ikke diagnosen. Tror hun er opptatt av å se meg, det er jo fint gjort da og det får meg til å tro mer på meg selv. Men jeg har selvinnsikt, blir jeg syk merker jeg det og da trenger jeg medisiner. Hun vet jo at jeg ordner dette selv.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Men det finnes folk som tror på det, hun har og sagt at folk i åndenes makt er ikke syke selv om de har kontakt med ånder. Det viser jo at hun har tro på meg, ser meg og ikke diagnosen. Tror hun er opptatt av å se meg, det er jo fint gjort da og det får meg til å tro mer på meg selv. Men jeg har selvinnsikt, blir jeg syk merker jeg det og da trenger jeg medisiner. Hun vet jo at jeg ordner dette selv.

Kan sikkert være riktig dette, jeg påstår ikke å vite sannheten. Snakker bare ut i fra egen erfaring med å kaste pillene i dass... men ingen er like.  :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...