stjernestøv Skrevet 20. november 2013 Forfatter Skrevet 20. november 2013 Og hvis jeg har skrevet noe galt her så slett det, beklager det. Virkelig! Var ikke meningen å begynne å tyte igjen, skal ikke skrive mer om det nå. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Og hvis jeg har skrevet noe galt her så slett det, beklager det. Virkelig! Var ikke meningen å begynne å tyte igjen, skal ikke skrive mer om det nå. Hvorfor bry seg? Du er anonym her, stort sett iaf, du kan gjøre akkurat som du vil uten at det får konsekvenser. Vel, mye iaf. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Det som er litt rart, er att du søker råd her, samtidig som du utbasunerer att du skal slutte på medisiner. DVS hvorfor søker du da råd her? Hvis du ikke har som hensikt å følge rådene? det er selvfølgelig din hjerne, men hva er liksom poenget ditt? Hva er det du tror blir bedre? Personlig hadde jeg ikke hatt behov for å skrive her dersom jeg skulle slutte med medisiner, da ville jeg forventet meg råd om å ikke gjøre det. Så hva er det egentlig du søker? mvh Anonymous Anonymous poster hash: 3441b...f90 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Tror trådstarter er ganske ambivalent til mye forskjellige ting, blant annet medisiner og behandling. It comes with the territory... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Ja, jeg vet, jeg var litt harsk. Så jeg er ambivalent jeg og. Sorry til stjernestøv Anonymous poster hash: 3441b...f90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Det som er litt rart, er att du søker råd her, samtidig som du utbasunerer att du skal slutte på medisiner. DVS hvorfor søker du da råd her? Hvis du ikke har som hensikt å følge rådene? det er selvfølgelig din hjerne, men hva er liksom poenget ditt? Hva er det du tror blir bedre? Personlig hadde jeg ikke hatt behov for å skrive her dersom jeg skulle slutte med medisiner, da ville jeg forventet meg råd om å ikke gjøre det. Så hva er det egentlig du søker? mvh Anonymous Anonymous poster hash: 3441b...f90 Det er jo nettopp det, jeg burde ikke søke råd om slike ting og derfor beklager jeg det. Har skrevet for mye om vekt og medisiner, selv om jeg burde ha viljestyrke til å klare ting så har jeg ikke det. Så da blir det mye mas om det samme, var det jeg fant ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg er ikke noe bedre selv stjernestøv. Var ikke meningen å virke sur. Anonymous poster hash: 3441b...f90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Jeg er ikke noe bedre selv stjernestøv. Var ikke meningen å virke sur. Anonymous poster hash: 3441b...f90 Ok Livet skal ikke være lett for noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.