Gå til innhold

Beklager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis jeg har skrevet noe galt her så slett det, beklager det. Virkelig! Var ikke meningen å begynne å tyte igjen, skal ikke skrive mer om det nå.

Videoannonse
Annonse
Captain Cheeseheart
Skrevet

Og hvis jeg har skrevet noe galt her så slett det, beklager det. Virkelig! Var ikke meningen å begynne å tyte igjen, skal ikke skrive mer om det nå.

Hvorfor bry seg? Du er anonym her, stort sett iaf, du kan gjøre akkurat som du vil uten at det får konsekvenser. Vel, mye iaf.

Skrevet

Det som er litt rart, er att du søker råd her, samtidig som du utbasunerer att du skal slutte på medisiner. DVS hvorfor søker  du da råd her? Hvis du ikke har som hensikt å følge rådene? det er selvfølgelig din hjerne, men hva er liksom poenget ditt? Hva er det du tror blir bedre?

Personlig hadde jeg ikke hatt behov for å skrive her dersom jeg skulle slutte med medisiner, da ville jeg forventet meg råd om å ikke gjøre det. Så hva er det egentlig du søker?

mvh

Anonymous

Anonymous poster hash: 3441b...f90
Captain Cheeseheart
Skrevet

Tror trådstarter er ganske ambivalent til mye forskjellige ting, blant annet medisiner og behandling. It comes with the territory...

Skrevet

Ja, jeg vet, jeg var litt harsk. Så jeg er ambivalent jeg og. Sorry til stjernestøv :)

Skrevet

Det som er litt rart, er att du søker råd her, samtidig som du utbasunerer att du skal slutte på medisiner. DVS hvorfor søker  du da råd her? Hvis du ikke har som hensikt å følge rådene? det er selvfølgelig din hjerne, men hva er liksom poenget ditt? Hva er det du tror blir bedre?

Personlig hadde jeg ikke hatt behov for å skrive her dersom jeg skulle slutte med medisiner, da ville jeg forventet meg råd om å ikke gjøre det. Så hva er det egentlig du søker?

mvh

Anonymous

Det er jo nettopp det, jeg burde ikke søke råd om slike ting og derfor beklager jeg det. Har skrevet for mye om vekt og medisiner, selv om jeg burde ha viljestyrke til å klare ting så har jeg ikke det. Så da blir det mye mas om det samme, var det jeg fant ut.

Skrevet

Jeg er ikke noe bedre selv stjernestøv. Var ikke meningen å virke sur. ;)

Skrevet

Jeg er ikke noe bedre selv stjernestøv. Var ikke meningen å virke sur. ;)

Ok :) Livet skal ikke være lett for noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...