AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Om morgenen er jeg så deppa og ser svart på alt, spesielt de dagene jeg skal på jobb fordi jeg har 1 time reisevei og synes det er helt uutholdelig. Jeg blir aldri vant til det og synes det er like tungt hver morgen.Jeg har alltid slitt om morningen ( har søvnapne)og drømmer mye rart slik at jeg er nedstemt når jeg våkner av mareritt. I tillegg forsinket søvnfasesyndrom, tar melatonin, men dette gjør at hver eneste morgen er en kamp å stå opp, og slik har det vært i alle år.. vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, vil jo ikke bli ufør:(Utover dagen går det mye bedre, er sjelden deppa på jobb. Noen tips om hva jeg skal gjøre for å overkomme dette? Det har vært sånn i årevis men bare blitt verre og verre. Jeg har ikke klart å snu tankene eller gjør noe med dette. Anonymous poster hash: bf7ee...271 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Bytt jobb, med kortere reisevei, eller arbeid om ettermiddagen/kveld? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.