Gondor Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Nå skal jeg sy knapp i skjorten til sønnen min. Egentlig burde han se på og lære. Jaggu meg. Jeg legger den til side og så skal han få se på i morgen. Nemlig. Han har i det minste begynt å stryke sine egne skjorter. Nå går jeg og vasker stuen, så slipper jeg det i morgen. Etter det skal jeg file negler og lakkere dem. Eller kanskje jeg skal ta et bad først? Vi får se. 0 Siter
lille_myyy Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Trekk pusten dypt inn, legg i fra deg alle bekymringer og stress. De kan du ta fatt på i morgen!! Unn deg og senke skulderene:) 0 Siter
Gondor Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Takk lille_myyy! Jeg har ennå ikke kommet meg i seng, men føler at det er på tide. Noen timers søvn før jeg skal opp klokken null syv null null. Men først skal jeg dusje. Det blir deilig! 0 Siter
Nycora Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det er ikke farlig å ikke sove, men jeg tror ikke det er spesielt sunt å gå slik i veldig mange netter. Tar du medisinene dine jevnlig? Det er meget viktig for at man noen gang skal bli stabil ( personlig erfaring). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.