Gå til innhold

Får ikke sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg sy knapp i skjorten til sønnen min. Egentlig burde han se på og lære. Jaggu meg. Jeg legger den til side og så skal han få se på i morgen. Nemlig. Han har i det minste begynt å stryke sine egne skjorter.

Nå går jeg og vasker stuen, så slipper jeg det i morgen. Etter det skal jeg file negler og lakkere dem. Eller kanskje jeg skal ta et bad først? Vi får se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk pusten dypt inn, legg i fra deg alle bekymringer og stress. De kan du ta fatt på i morgen!! Unn deg og senke skulderene:)

Skrevet

Takk lille_myyy! :) Jeg har ennå ikke kommet meg i seng, men føler at det er på tide. Noen timers søvn før jeg skal opp klokken null syv null null. Men først skal jeg dusje. Det blir deilig!

Skrevet

Det er ikke farlig å ikke sove, men jeg tror ikke det er spesielt sunt å gå slik i veldig mange netter. Tar du medisinene dine jevnlig? Det er meget viktig for at man noen gang skal bli stabil ( personlig erfaring).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...