Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 ? Beklager så mye hvis den var støtende eller noe Hilsen ei som er redd for å ha gjort noe galt 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 ? Beklager så mye hvis den var støtende eller noe Hilsen ei som er redd for å ha gjort noe galt Hvilken tråd? 0 Siter
laban Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det var sikkert bare temaet, ikke deg. De er nok ekstremt forsiktige med alt som på noen måte kan tolkes som relatert til selvmord / selvmordsforsøk. 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det var sikkert bare temaet, ikke deg. De er nok ekstremt forsiktige med alt som på noen måte kan tolkes som relatert til selvmord / selvmordsforsøk. Hvorfor er det slik? Er det smitteffekt ang sånne temaer? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det var sikkert bare temaet, ikke deg. De er nok ekstremt forsiktige med alt som på noen måte kan tolkes som relatert til selvmord / selvmordsforsøk. Ok. Skjønner. Og det er jo greit det. 0 Siter
laban Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det slik? Er det smitteffekt ang sånne temaer?Jeg vil ikke svare på vegne av de ansvarlige her, men det har vært mange eksempler på at de sletter innlegg som på en eller annen måte er i nærheten av temaer som selvmordsmetoder, -ønsker eller -planer. Det gjelder også hvis man blir veldig konkret når det gjelder hva som skal til, uansett om det er hypotetisk eller mer "truende".Jeg tror ikke det bare er pga. en eventuell "smitteeffekt". Seriøse helsenettsteder ønsker ikke å ha den fjerneste likhet med fora der folk kan omtale selvmord i noe som kan tolkes som positive ordelag. Det blir det samme som hvis noen poster noe som likner "pro ana"-innlegg på forum for Vektmestring. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg vil ikke svare på vegne av de ansvarlige her, men det har vært mange eksempler på at de sletter innlegg som på en eller annen måte er i nærheten av temaer som selvmordsmetoder, -ønsker eller -planer. Det gjelder også hvis man blir veldig konkret når det gjelder hva som skal til, uansett om det er hypotetisk eller mer "truende".Jeg tror ikke det bare er pga. en eventuell "smitteeffekt". Seriøse helsenettsteder ønsker ikke å ha den fjerneste likhet med fora der folk kan omtale selvmord i noe som kan tolkes som positive ordelag. Det blir det samme som hvis noen poster noe som likner "pro ana"-innlegg på forum for Vektmestring. Jeg tenkte ikke på det, at det er slik. Jeg har forståelse for at det ble slettet. 0 Siter
Kayia Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor ikke heller spørre webmaster i en pm? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor ikke heller spørre webmaster i en pm? Jeg gjorde det, men så regna jeg med å ikke få svar, i tillegg til at jeg ønsket et raskt svar (jeg ble veldig lei meg og trodde jeg hadde gjort noe veldig galt). Derfor valgte jeg å spørre her inne. Men det er jo egentlig greit at andre også får vite at slike ting ikke er ønskelig at det skal skrives om? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg gjorde det, men så regna jeg med å ikke få svar, i tillegg til at jeg ønsket et raskt svar (jeg ble veldig lei meg og trodde jeg hadde gjort noe veldig galt). Derfor valgte jeg å spørre her inne. Men det er jo egentlig greit at andre også får vite at slike ting ikke er ønskelig at det skal skrives om? Men gikk det bra? 0 Siter
Kayia Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg gjorde det, men så regna jeg med å ikke få svar, i tillegg til at jeg ønsket et raskt svar (jeg ble veldig lei meg og trodde jeg hadde gjort noe veldig galt). Derfor valgte jeg å spørre her inne. Men det er jo egentlig greit at andre også får vite at slike ting ikke er ønskelig at det skal skrives om? Men du får jo ikke svar her? Du får jo bare _vist_ dol at du trenger svar- raskt (raskere enn du kan forvente). Ingen her inne vet hvorfor tråden ble slettet utenom den som slettet den, så svarene du får her inne er jo bare basert på gjetting? Hvorfor ikke heller øve opp evnen til å vente? Endret 21. november 2013 av Kayia 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Men du får jo ikke svar her? Du får jo bare _vist_ dol at du trenger svar- raskt (raskere enn du kan forvente)? Ingen her inne vet hvorfor tråden ble slettet - utenom den som slettet den, så svarene du får er jo bare basert på gjetting? For meg var laban sitt svar godt nok til å bli beroliget. Så får wm korrigere det hvis det er feil. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 ? Beklager så mye hvis den var støtende eller noe Hilsen ei som er redd for å ha gjort noe galt Tråden ble slettet fordi den var formulert slik at flere brukere oppfattet det at du hadde en fjortenåring liggende hjemme som hadde tatt overdose uten at noe var blitt gjort med det. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Tråden ble slettet fordi den var formulert slik at flere brukere oppfattet det at du hadde en fjortenåring liggende hjemme som hadde tatt overdose uten at noe var blitt gjort med det. Helt greit. Beklager at det kunne oppfattes slik - det var iallefall ikke sånn det var. Takk for oppklaring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.