AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Vi pleide å sende hverandre hjerter. Han svarte alltid. Skrev hvor glad han er i meg. Han har møtt meg irl så det kan umulig være utseende det er noe med (tror jeg da?). Han skrev jeg var verdens vakreste (etter at han hadde møtt meg). Og vi skrev så fine ting til hverandre. Men plutselig i går kveld forandret alt seg. Han skriver ikke hjerter lenger. Han svarer kort. Jeg har spurt han hvorfor han svarer så kort. Han sier han bare er trøtt? Det tror jeg ikke noe på. Han har ikke tatt kontakt med meg i hele dag. Jeg tror jeg vet grunnen (utrolig liten grunn å dumpe meg for). Jeg sa til han at jeg er heldig som fikk en så kjekk gutt som han. Og da spurte han om jeg ikke hadde hatt noen som var intresert i meg før, og jeg sa nei. Etter det ble han kort og uten hjerter. Jeg skal ha fest i morgen og han er invitert. Jeg gruer meg sinnsykt mye til den festen nå men kan ikke avlyse nå. Men er bare så lei meg. Og han sa han kommer. men jeg vil ikke ha han der. Fordi han oppfører seg som en dritt mot meg nå. Hva i huleste skal jeg gjøre?? arghh dette ødelegger alt. Føler jeg ikke er god nok.. og dette ødelegger festen noe sinnsykt. Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Kanskje han er trøtt, sliten eller nedfor? Bare trenger litt tid for seg selv... Det kan skje med alle, trenger ikke å handle om deg. Det har gått under en dag. Prøv å ta tiden litt mer til hjelp før du konkluderer med at han har oppført seg som en drittsekk. Kanskje alt er ok igjen i morgen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Fordi han ikke krydrer sms'ene med hjerter og svarer litt kortere enn vanlig så er han en drittsekk? Javel. Med mindre det ligger noe mer bak dette som du ikke forteller noe om så synes jeg du skal roe deg ned mange hakk og heller tro på at han faktisk er trøtt og sliten. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvor gammel er du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Unnskyld. Det var feil av meg. Han hadde rett. Nå svarte han... med hjerte og alt. hahahah må le av meg selv så jævlig tragisk komisk xD Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Fordi han ikke krydrer sms'ene med hjerter og svarer litt kortere enn vanlig så er han en drittsekk? Javel. Med mindre det ligger noe mer bak dette som du ikke forteller noe om så synes jeg du skal roe deg ned mange hakk og heller tro på at han faktisk er trøtt og sliten. Jeg har ikke sagt det. Jeg elsker han faktisk. Selv om han hadde vært en dritt mot meg så hadde han fortsatt ikke vært en drittsekk. Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvor gammel er du? Hva tror du? Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Faen. Skammer meg åhhh hvorfor er jeg så dum? Herregud.. Han er jo verdenes snilleste:) Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 14? Om det er noen som er 14 i hodet så er det deg:) Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 14? Det finnes ganske modne 14-åringer også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Haha, bare le av meg dere. Men dere aner ikke hvordan jeg har det. I det ene sekundet skriver jeg kanskje som en 14åring, og i neste som en 30åring. Bare godta at er en sånn jeg er ^^ Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det finnes ganske modne 14-åringer også Du følger ikke akuratt motto ditt Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Bra det ble en lykkelig slutt, dette var veldig dramatisk og jeg ble litt rørt 0 Siter
Gjest Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Du følger ikke akuratt motto ditt Anonymous poster hash: ccdb0...a51 Jeg mente å være hyggelig. Måten du reagerer på når du ikke får svar fra kjæresten din er umoden. Dette kan du gjøre noe med om du ønsker endring. Det har det jo sikkert ikke noe godt inni deg selv heller, når du får slike reaksjoner? Er de ikke veldig vonde? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg mente å være hyggelig. Måten du reagerer på når du ikke får svar fra kjæresten din er umoden. Dette kan du gjøre noe med om du ønsker endring. Det har det jo sikkert ikke noe godt inni deg selv heller, når du får slike reaksjoner? Er de ikke veldig vonde? Åja.. unnskyld Det var jeg som skrev det innlegget om at jeg ble fort bekymret og tenkte på å drikke meg full eller selvskading. Jeg er bare sånn at noen dager er jeg som en 14åring,andre dager tror på internett jeg er eldre enn jeg er. Litt merkelig men jaja. Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Åja.. unnskyld Det var jeg som skrev det innlegget om at jeg ble fort bekymret og tenkte på å drikke meg full eller selvskading. Jeg er bare sånn at noen dager er jeg som en 14åring,andre dager tror på internett jeg er eldre enn jeg er. Litt merkelig men jaja. Anonymous poster hash: ccdb0...a51 Hvis jeg har forstått riktig, og at du tenker på selvskading etter å ikke ha motatt en sms med hjerter, bare sms uten hjerter. Så lurer jeg på hva du ville gjøre den dagen han dumper deg ? Høres ut som du har behov for hjelp og bør kontakte fastlege snarest for henvisning til psykolog 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Bra det ble en lykkelig slutt, dette var veldig dramatisk og jeg ble litt rørt Haha. Ja jeg ble lykkelig tilslutt Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hvis jeg har forstått riktig, og at du tenker på selvskading etter å ikke ha motatt en sms med hjerter, bare sms uten hjerter. Så lurer jeg på hva du ville gjøre den dagen han dumper deg ? Høres ut som du har behov for hjelp og bør kontakte fastlege snarest for henvisning til psykolog Den dagen han dumper meg drar jeg å drikker meg full:) psykolog? hahaha. De skal aldri få se meg engang. Anonymous poster hash: ccdb0...a51 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.