Gå til innhold

Konstant hodepine i to uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Grunnen til at jeg skriver dette brevet er fordi jeg har vært plaget med en hodepine i snart to uker, og den går ikke vekk. Dette er ikke en vanlig hodepine som man får når man er syk og har feber. Denne hodepinen er litt annerledes. Jeg har litt vondt i bakhode og isselappen, men smertene stråler ut mot øynene, spesielt det venstre øyet. Av og til har jeg også litt smerter i nakken. Jeg var hos fastlegen og tok blodprøver for et par måneder siden (FØR HODEPINEN), og der fant de ut at jeg hadde for lavt jernmangel. Men jeg tror ikke at jernmangel har noe med hodepinen å gjøre. Smertene er konstante og varer hele dagen. Med det samme jeg våkner om morgenen kjenner jeg smertene. Dette har jeg vært plaget med i to uker og begynner å bli litt bekymret. I tillegg til smertene så er jeg føler jeg meg litt mer slappere enn før, men har ikke vært kvalm eller kastet opp og har ikke opplevd synsforstyrrelser.

Jeg har tenkt å ta en tur til fastlegen slik at han kan se på meg. Jeg er veldig bekymret for at dette kan være tegn på en alvorlig sykdom i hjernen som f.eks. hjernesvulst, migrene eller en hjerneinfeksjon.

Takk for hjelpen ! Håper på et bra svar.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har noen en idè om hva dette kan være? jeg opplever det samme.

Hva sa fastlegen din?

På forhånd takk,

Erik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...