Gå til innhold

Han er for kjekk for meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er en 10er jeg er en 2er. sånn seriøst. skjønner ikke hva han ser i meg :( jeg er så stygg. :(

Anonymous poster hash: 6bfd2...9f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner ikke.. han har møtt irl og syns jeg er pen.. men tenk om han blir skuffet denne gangen. Vet jeg skriver som en 14åring, kanskje jeg er barnlig. Jeg vet ikke. Holder bare på å gråte fordi jeg er redd og bekymret. Tenk om han dumper meg når han ser meg på nytt? Ingen har vært intresert i meg før.. og plutselig er en 10er intresert i meg. Det er helt sykt. Han er så kjekk. Skjønner ærlig talt ikke hva han ser i meg.

Skrevet

han er en 10er jeg er en 2er. sånn seriøst. skjønner ikke hva han ser i meg :( jeg er så stygg. :(

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvor gammel er du?

Herregud.. det har ikke du noe med.

Skrevet

Ja da er det 2 muligheter. Enten er han ute etter vaginaen din , ellers så synes han du er pen (vi har alle forskjellige preferanser ang hva vi synes er pent eller ikke)

Var det du som skrev post igår ? =)

Skrevet

Herregud.. det har ikke du noe med.

Du oppfører deg i hvertfall som om du er 14.

Skrevet

Kanskje han synes du er en 10er :)

Skrevet

han er en 10er jeg er en 2er. sånn seriøst. skjønner ikke hva han ser i meg :( jeg er så stygg. :(Anonymous poster hash: 6bfd2...9f7

Det meste av skjønnheten kommer fra innsiden. Er du et bra menneske og gjør ditt beste, kan selv den " stygge andungen " bki vakker :-). Skru på sjarmen, det hjelper :-).

Anonymous poster hash: 4cb07...c6b

Skrevet

Du oppfører deg i hvertfall som om du er 14.

Ja og jeg har allerde skrevet at jeg skriver som en 14åring hvis du ser litt lengre opp:)

Skrevet

Ja da er det 2 muligheter. Enten er han ute etter vaginaen din , ellers så synes han du er pen (vi har alle forskjellige preferanser ang hva vi synes er pent eller ikke)

Var det du som skrev post igår ? =)

Håper det er nummer 2 haha :P men virker slik. Han er veldig snill. Virker ikke som han bare er ute etter en ting.

Jada, det var meg i egen person ;)

Skrevet

Kanskje han synes du er en 10er :)

Da har han rar smak haha

Skrevet

Det meste av skjønnheten kommer fra innsiden. Er du et bra menneske og gjør ditt beste, kan selv den " stygge andungen " bki vakker :-). Skru på sjarmen, det hjelper :-).

Anonymous poster hash: 4cb07...c6b

Han har sagt han liker smilet mitt veldig godt. "Du er så søt når du smiler" så tror jeg skal smile en del xD

Skrevet

Da har han rar smak haha

Noen må ha det og ;) Kanskje det er du som er mest kritisk til deg selv?

Skrevet

Noen må ha det og ;) Kanskje det er du som er mest kritisk til deg selv?

Det tror jeg også. Han synes hun er kjempefin, så da er hun sikkert det:)

Skrevet

Det tror jeg også. Han synes hun er kjempefin, så da er hun sikkert det:)

Hun er helt sikkert kjempefin :)

Skrevet

Ja og jeg har allerde skrevet at jeg skriver som en 14åring hvis du ser litt lengre opp:) Anonymous poster hash: 6bfd2...9f7

Jeg tror ikke utseendet er ditt største problem...

Anonymous poster hash: 92133...fe2

Skrevet

Du er 18..

Anonymous poster hash: ac371...11a
Skrevet

..eller nå er du vel kanskje 19.

Anonymous poster hash: ac371...11a
Skrevet

Ja og jeg har allerde skrevet at jeg skriver som en 14åring hvis du ser litt lengre opp:)

Det hadde du ikke skrevet når jeg svarte.

Skrevet (endret)

Synes vi ikke alle at vi ikke er noe særlig å se på når vi ser oss sjøl i speilet eller på bilder?  Tror kanskje vi ikke klarer å være objektive og at folk oppfatter oss annerledes enn vi gjør sjøl.

Men det er jo dem som synes de er en gave til menneskeheten også siden de er så vakre ;)

Endret av Dorthe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...