Gå til innhold

Han er for kjekk for meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tydelig at han er interessert i deg, så da får du bare nyte det så lenge og godt du kan, uansett hvor lenge det måtte være.

Du må ikke vise det på en negativ måte til han at du ikke føler deg så pen, det vil i tilfelle ødelegge forholdet.

Vær blid og positiv og gi han oppmerksomhet.

Synet på deg selv kan være en trussel mot dette forholdet hvis du viser det for mye til han og oppfører deg deretter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kom ikke på festen for han jobba sent  :(

Men jeg klinte med en jente fr er lesbisk haha :)

Anonymous poster hash: 6bfd2...9f7
Skrevet

Vurderer å ikke be han komme. Husker når jeg var full i går at jeg bare pratet om hvor lesbisk jeg var. Og det er sant. Jeg er mer lesbisk enn jeg er hetrofil. Har møtt verdens beste jente. Vi bare klinte og pratet. Jeg sa til henne "Om det ikke går bra mellom han og meg drar eg på lesbebar" Og hun sa til meg "Da kan du prøve deg på meg. Naw så søtt<3 esker henne<3 og nei jeg er ikke fjortis bare litt:) hun er verdens beste

Skrevet

..eller nå er du vel kanskje 19.

Anonymous poster hash: ac371...11a

hva faen? hvordan viste du det? hhahaha :)

Skrevet

Jeg tror ikke utseendet er ditt største problem...

Anonymous poster hash: 92133...fe2

ikke det? jeg er flau over utseende mitt vær eneste dag

Skrevet

Jeg sovna vist i senga mi før mange av gjestene hadde dratt xD

Skrevet

vil ikke møte han i dag... vil møte henne istdenfor

Skrevet

Det hadde du ikke skrevet når jeg svarte.

Haha jo. Skrev det før du svarte. Er du blind? hahaha

Skrevet

Haha jo. Skrev det før du svarte. Er du blind? hahaha

Det er du som er blind siden du ikke ser at innlegg nr 2 og 3 i denne tråden er lagt på nøyaktig samme klokkeslett: "10:29". Men du er kanskje en smule dum i tillegg?

Skrevet

Det er du som er blind siden du ikke ser at innlegg nr 2 og 3 i denne tråden er lagt på nøyaktig samme klokkeslett: "10:29". Men du er kanskje en smule dum i tillegg?

I alle fall en smule hysterisk. Evt. et forumtroll. Og nå kommer det garantert en tirade med innlegg om hvor førdømmende og teite alle vi andre er, som ikke skjønner hvordan hun har det og hva hun egentlig mente. Dette er ikke første gangen.

Skrevet

han er en 10er jeg er en 2er. sånn seriøst. skjønner ikke hva han ser i meg :( jeg er så stygg. :(

Eh, hvis han liker deg - så er du neppe en 2'er i hans øyne :) Du vet at smaken er individuelt. og de fleste ser feil hos seg som andre ikke ser. Så ta det helt med ro - liker han deg - så er du en 10'er i hans øyne og :) Det som er minst tiltrekkende hos noen er folk som syter over hvor feite, stygge og fæle de er... Vis at du er stolt av den du er uten å skryte... ikke klag over alle dine skavanker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...