Gondor Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg stod opp kl 8 i dag (skryt) og skal nå sette igang og bake boller og kanelsnurrer (også skryt.) Men poenget med innlegget er som følger: Hvilken virkning har en regelmessig døgnrytme på bipolare? Er det noen av dere bipolare der ute som merker forskjell etter at dere forandret døgnrytmen til det regelmessige? Jeg tenker i forhold til stabilitet og dagsform. Ha en riktig god dag! 0 Siter
Nycora Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Hei, hvor flink du er da ;-). Bipolare skal visst være stabile når det gjelder det meste. Søvn, mat, trim, sikkert flere ting også. Tror dette lønner seg da, i tillegg ta sine medisiner " and be a nice girl" ;-). Kos deg med bakingen! 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Tror det er viktig for alle og enhver - ikke bare bipolare 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg stod opp kl 8 i dag (skryt) og skal nå sette igang og bake boller og kanelsnurrer (også skryt.) Men poenget med innlegget er som følger: Hvilken virkning har en regelmessig døgnrytme på bipolare? Det har nok en positiv virkning. Men det gjelder nok for alle. 0 Siter
Gondor Skrevet 23. november 2013 Forfatter Skrevet 23. november 2013 Hei, hvor flink du er da ;-). Bipolare skal visst være stabile når det gjelder det meste. Søvn, mat, trim, sikkert flere ting også. Tror dette lønner seg da, i tillegg ta sine medisiner " and be a nice girl" ;-). Kos deg med bakingen! Bipolare jenter in action er kjent for å være "naught girls " 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Du er flink Stabilitet i det meste er nok bra for de fleste, søvn er det viktigste tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.