AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Siden festen i går har det blitt slik at to stykker er interessert i meg. En gutt og en jente. Og jeg er interessert i dem. Men så kommer problemet.. JEG ER ALT FOR STYGG!! Hvordan kan verdens peneste jente være interessert i stygge meg? En svane og en stygg andunge sammen? haha. Og hvordan kan verdens kjekkeste være interresert i meg? Skal møte han i morgen. For han kom ikke på festen i går siden han var jobb. Gruer meg Jeg er alt for stygg.. sånn seriøst. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Du føler deg stygg, og ønsker å forandre denne følelsen ved å fortelle andre at du er stygg, på tross av at to pene mennesker er interessert i deg. Fordi du da vil få tilbakemeldinger om at du har ulike kvaliteter, enten det er at du tar feil ang. "styggheten", eller det dreier seg om at du har et flott "indre". Det er i alle fall min analyse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Siden festen i går har det blitt slik at to stykker er interessert i meg. En gutt og en jente. Og jeg er interessert i dem. Men så kommer problemet.. JEG ER ALT FOR STYGG!! Hvordan kan verdens peneste jente være interessert i stygge meg? En svane og en stygg andunge sammen? haha. Og hvordan kan verdens kjekkeste være interresert i meg? Skal møte han i morgen. For han kom ikke på festen i går siden han var jobb. Gruer meg Jeg er alt for stygg.. sånn seriøst. Anonymous poster hash: febbd...451 Neida du er ikke stygg. Men du kan vel ikke ha to stk på en gang? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Du føler deg stygg, og ønsker å forandre denne følelsen ved å fortelle andre at du er stygg, på tross av at to pene mennesker er interessert i deg. Fordi du da vil få tilbakemeldinger om at du har ulike kvaliteter, enten det er at du tar feil ang. "styggheten", eller det dreier seg om at du har et flott "indre". Det er i alle fall min analyse. Mest sannsynlig er det på grunn av det indre. Jeg er så stygg at det er helt jævlig. Skjønner ikke at hun gadd å kline med meg i går. Hun som er så pen. Og da mener jeg virkelig pen. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Neida du er ikke stygg. Men du kan vel ikke ha to stk på en gang? Jeg sa til han at jeg hadde klinet med henne. Han brydde seg ikke. Så det var greit. Men han vet ikke at vi liker hverandre da.. Jeg er usikker. Det er vanskelig å velge side. Gutt eller jente? Haha. Hvem er best hm.. så tenker jeg på det helt til....... jeg kommer på hvor stygg jeg er, Og begyner å gråte på grunn av det Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Faen heller. Gruer meg til i morgen. Tenk om han ikke liker meg lenger? Og hva med jenta? Arghh Føles som om jeg er i en ungdomssfilm akuratt nå. Haha. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Mest sannsynlig er det på grunn av det indre. Jeg er så stygg at det er helt jævlig. Skjønner ikke at hun gadd å kline med meg i går. Hun som er så pen. Og da mener jeg virkelig pen. Jeg tror også det er "indre" ting, men jeg tror det indre ditt fungerer slik som jeg skrev. "Logisk sett" har du ingen nytte av å skrive om dette her. Du stiller ingen spørsmål noen kan gi deg råd med. Sier ingenting negativt om deg som person her. Jeg er antageligvis mye verre enn deg på det med å søke bekreftelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg har hørt fra 5-10 klasse på hvor stygg jeg er. Selvfølgelig er jeg da stygg. Det er ikke noe jeg føler eller tror, det er fakta. Så hva de ser i meg skjønner jeg ikke. Det er to 10ere som går på en som er 2er. Haha. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg har hørt fra 5-10 klasse på hvor stygg jeg er. Selvfølgelig er jeg da stygg. Det er ikke noe jeg føler eller tror, det er fakta. Så hva de ser i meg skjønner jeg ikke. Det er to 10ere som går på en som er 2er. Haha. Hvordan du vil bli sammenlignet med samfunnets idé om skjønnhet, det aner ingen her noe som helst om... Kan du ikke heller tenke at "nå har du som 2er sjansen til et 10er-warp"? Skjønner jo at du blir usikker, om du føler deg som en 2er, men tenk på hva du kan oppnå da! En 10er! Eller 2 10ere... Det du må gjøre, er å bite sammen tennene og sanke det som du selv ser på som en lottogevinst (men som for andre fremstår som en helt naturlig greie). 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Send meg pm med bilde av deg så skal jeg gi deg 100% ærlig svar på hvor pen og/eller stygg du er så kan vi bli ferdig med dette en gang for alle =) (obs jeg liker emo jenter så kan ha litt bias) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Greit jeg skal sende deg bilde. Men da skal du skrive i denne tråden om jeg er stygg eller ikke Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Greit jeg skal sende deg bilde. Men da skal du skrive i denne tråden om jeg er stygg eller ikke Anonymous poster hash: febbd...451 k 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Hvordan legger man inn bilde? Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Hvordan legger man inn bilde? Anonymous poster hash: febbd...451 uhm tror du må laste det opp til en internettside, f.eks http://tinypic.com/ også gi linken i PM eller bruke bildekommandoen "Bilde" og skrive url-en der 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg sa til han at jeg hadde klinet med henne. Han brydde seg ikke. Så det var greit. Men han vet ikke at vi liker hverandre da.. Jeg er usikker. Det er vanskelig å velge side. Gutt eller jente? Haha. Hvem er best hm.. så tenker jeg på det helt til....... jeg kommer på hvor stygg jeg er, Og begyner å gråte på grunn av det Anonymous poster hash: febbd...451 Nå har du i alle fall to stk som liker deg godt, de synes nok sikkert ikke du er stygg Men du må jo ta et valg 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Okei, nå har jeg vurdert bilde. Umiddelbart ble jeg litt skuffet da jeg forventet en skikkelig emo jente med sort hår og sort mascara, men etter nøye vurdering må jeg si at du er........ en veldig pen jente, og jeg skjønner at hele 2 personer er interessert i deg ! Så slutt å tro du er stygg og gå å nyt livet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Okei, nå har jeg vurdert bilde. Umiddelbart ble jeg litt skuffet da jeg forventet en skikkelig emo jente med sort hår og sort mascara, men etter nøye vurdering må jeg si at du er........ en veldig pen jente, og jeg skjønner at hele 2 personer er interessert i deg ! Så slutt å tro du er stygg og gå å nyt livet Haha, jeg var emo før Takk.. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Nå har du i alle fall to stk som liker deg godt, de synes nok sikkert ikke du er stygg Men du må jo ta et valg Ja.. jeg vet. Jeg kan ikke være sammen med to samtidig haha. Men gruer meg bare sånn. Tenk om han ikke liker meg alikevel.. tenk om vi ikke har noe å prate om. Tenk om det blir kleint. Uffameg Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Ja.. jeg vet. Jeg kan ikke være sammen med to samtidig haha. Men gruer meg bare sånn. Tenk om han ikke liker meg alikevel.. tenk om vi ikke har noe å prate om. Tenk om det blir kleint. Uffameg Anonymous poster hash: febbd...451 Du får ta det som det kommer og vær deg selv, det går nok bra 0 Siter
mrxx Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg tror ikke noe på at du er stygg, så lenge to pene mennesker er interessert i deg. Men det er vanskelig for oss å si noe om det så lenge vi ikke har sett deg. Om du har ett vanlig utseende så kan du ha masse sjarm f.eks. Men jeg tror ikke at du er stygg. Dette sitter nok mest i hode ditt. Du kan gjerne sende meg bilde også:-) Endret 23. november 2013 av mrxx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.