mrxx Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg tror ikke noe på at du er stygg, så lenge to pene mennesker er interessert i deg. Men det er vanskelig for oss å si noe om det så lenge vi ikke har sett deg. Om du har ett vanlig utseende så kan du ha masse sjarm f.eks. Men jeg tror ikke at du er stygg. Dette sitter nok mest i hode ditt. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Helt enig med de som sier dette nok sitter i ditt eget hode. Det virker som du har dårlig selvtillit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg tror ikke noe på at du er stygg, så lenge to pene mennesker er interessert i deg. Men det er vanskelig for oss å si noe om det så lenge vi ikke har sett deg. Om du har ett vanlig utseende så kan du ha masse sjarm f.eks. Men jeg tror ikke at du er stygg. Dette sitter nok mest i hode ditt. Du kan gjerne sende meg bilde også:-) Gamle grisen! Anonymous poster hash: 0761d...636 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 (endret) Gamle grisen! Anonymous poster hash: 0761d...636 lol bra du ikke vet alderen min XDXDXD jeg er nok ikke fjortis selv om jeg skriver som en =) Endret 23. november 2013 av schizoid1337 0 Siter
gullfisk Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg har hørt fra 5-10 klasse på hvor stygg jeg er. Selvfølgelig er jeg da stygg. Det er ikke noe jeg føler eller tror, det er fakta. Så hva de ser i meg skjønner jeg ikke. Det er to 10ere som går på en som er 2er. Haha. Anonymous poster hash: febbd...451 Som om barn i 5. til 10.-klasse har noe som helst definisjonsmakt over hvordan du ser ut som voksen (eldre enn det). Hvis man er en del eldre enn en tiendeklassing, vet man av erfaring at de som gikk for å være de pene i den alderen ikke var de som faktisk var pene (og det samme gjelder 'stygge'), og det er ikke dem som ble de faktisk pene senere. At noen har kalt deg stygg, betyr ikke at du objektiv sett er stygg, eller var stygg. At noen nå kaller deg/viser at de syns du er pen, betyr hundre ganger mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Som om barn i 5. til 10.-klasse har noe som helst definisjonsmakt over hvordan du ser ut som voksen (eldre enn det). Hvis man er en del eldre enn en tiendeklassing, vet man av erfaring at de som gikk for å være de pene i den alderen ikke var de som faktisk var pene (og det samme gjelder 'stygge'), og det er ikke dem som ble de faktisk pene senere. At noen har kalt deg stygg, betyr ikke at du objektiv sett er stygg, eller var stygg. At noen nå kaller deg/viser at de syns du er pen, betyr hundre ganger mer. Vel.. da har du ikke sett meg jeg er like stygg som jeg alltid har verdt. Jeg er livredd gutter for jeg er redd de skal kalle meg stygge ting. Får helt angst. Så er livredd for at han skal avvise meg siden jeg ikke er pen nok. Jeg føler meg stygg 24/7. Jeg har bare lyst til å synke ned i jorden så folk slipper å e hvor stygg jeg er. Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
mrxx Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Vel.. da har du ikke sett meg jeg er like stygg som jeg alltid har verdt. Jeg er livredd gutter for jeg er redd de skal kalle meg stygge ting. Får helt angst. Så er livredd for at han skal avvise meg siden jeg ikke er pen nok. Jeg føler meg stygg 24/7. Jeg har bare lyst til å synke ned i jorden så folk slipper å e hvor stygg jeg er. Kan du ikke bare slappe av og nyte det slik det er nå da og ikke stresse deg opp med at du ikke synes du er pen nok? Ta det du får og slutt å syt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg skjønner ingenting. Han sa han ble forelsket i ansiktet mitt første gang han så meg. (Kjempe fint sagt av han btw) ANSIKTET MITT?? Det er det styggeste jeg har.. hater ansiktet mitt Anonymous poster hash: febbd...451 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Jeg skjønner ingenting. Han sa han ble forelsket i ansiktet mitt første gang han så meg. (Kjempe fint sagt av han btw) ANSIKTET MITT?? Det er det styggeste jeg har.. hater ansiktet mitt Anonymous poster hash: febbd...451 Det holder nå! Anonymous poster hash: 0761d...636 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.