Inner self Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Lurer på hva disse folkene som man møter på sosial forum, som poster om dette, att det spres barium, aliminium og andre ting fra fly, man tenker, de er jo klin gærne? Men dersom man er naiv nok til å tro på det man får servert ukritisk på nett, er man da psyk? Dette minner som klassisk paranoia, men det er jo så mange som tror på dette våset. Er det paranoia, eller religion? Det sies jo att hvis flere tror på noe sammen, så er det en subkultur, og ikke paranoia, men dette minner stygt synes jeg. Voksne mennesker som under fullt navn og bilde sprer denne konspirasjonsteorien videre... Her er ett innlegg jeg har sakset litt i fra en religionsgruppe: Chemtrails pågår over alle Nato land og har gjort det siden 2005 ,men de begynte etter krigen.Dette er bevist og vitenskapelig dokumentert av tusener av vitenskaps menn og kvinner og utallige forskere ,det finnes hundrevis av grupper og milioner av mennesker som støtter disse og jobber for å få befolkningen klar over hva som forår og for å få en slutt på denne sinnsyke ,helseskadelige sprøyting av aluminium,barium tritium ,aerosoler svovel og nannopartikkler .En vanlig contrails ,dvs kondens stripe forsvinner i løpet av 3 ,til 7 minutter ,flyene idag bruker adskillig mindere drivstoff en for 10 ,15 år siden og de fleste fly som ikke sprøyter lager ikke kondens stripe i det hele tatt. 0 Siter
Inner self Skrevet 23. november 2013 Forfatter Skrevet 23. november 2013 For de som ikke vet hva chemtrails er, så er det det vanlige folk kaller kondensen / eksosen fra fly, men som konspirasjons fanatikerne, hevder er gift spredd for å ødelegge folks fruktbarhet og helse. En konspirasjon for å begrense befolkningsvekten. Flere har lagt ut videoer av seg selv som syke, som følge av disse "chemtraislene".. 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Lurer på hva disse folkene som man møter på sosial forum, som poster om dette, att det spres barium, aliminium og andre ting fra fly, man tenker, de er jo klin gærne? Det er en blanding av lettlurte sinn, psykisk sykdom og ren kunnskapsløshet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Enig med slabbedask. 0 Siter
Inner self Skrevet 23. november 2013 Forfatter Skrevet 23. november 2013 Jeg synes det er skummelt hvor mye det er av den slags. Jeg la vel først merke til det rundt svineinfluensaen, da vaksinemotstanderne kom frem. Og det minner om ett slags livssyn. Merkelige greier. Det er vel lettere for slike ting å få feste IOM facebook /blogger og nyhetsspeilet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Ja, de vaksineparanoide hører til samme gruppe. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Det som er litt kult med konspirasjonsteoretikere, er at de virkelig trekker spikeren på hodet, en sjelden gang. Winston Churchill, for eksempel! Da han snakket om verdenskrig og at Hitler ville gjøre om de 100.000 soldatene til befal, det var ingen som trodde noe på det. Mange liv kunne vært spart... Det kan faktisk være nyttig å ha paranoide mennesker. Ta for eksempel en i behandlingsapparatet mitt. Jeg fikk mistanker om at han var kunnskapsløs, så jeg bestemte meg for å undersøke litt. Jeg latet som jeg ikke visste noen ting og stilte masse dumme spørsmål. Og han la ut om det ene etter det andre. Og jeg vet nå at han er en idiot. Det er ikke paranoia, eller en farlig avsløring, men i og med at han har en sjefsstilling så antar jeg det er mange som er mye mindre skeptiske enn meg. 0 Siter
Gondor Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Josef Stalin var paranoid og det endte med at et titalls millioner mennesker døde. Så det kan også gå riktig galt. Kanskje disse menneskene som tror på "chemitraislene" ender opp i så stor massehysteri at de begår kollektivt selvmord for å slippe unna "ondskapen". Mennesket har så stort behov for å tro på noe at nesten alt kan være avguden. Alt for å unngå "tilværelsens uutholdelige letthet". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.