AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Ja, det er jeg som har skrevet alle de andre trådene om hvor stygg jeg er. Men skal slutte med det, jeg lover. Og denne gangen skriver jeg ikke som en 14åring. Tenk om vi ikke har noe å prate om? Det er min største frykt. Tenk om han ikke liker meg? Skal møte han i fire tiden i dag.. Han er sikkert veldig erfaren siden han er fem år eldre enn meg. Han sier jeg ikke mister han uansett hva.. men man vet jo aldri. Jeg stoler ikke på slikt. Jeg håper bare dette går bra Noen som har noen råd til hva vi kan prate om?... Dessuten vil ikke at han skal komme for nærme meg.. jeg er ganske usikker på meg selv. Det føles som om jeg er langt bak de andre når det gjelder selvtillit, erfaring osv i forhold til alderen min. Er bare så redd dette går til helvete. Da vet jeg selvskading er neste vei dessverre. Jeg er så dritt lei dette. At gutter sårer meg. Anonymous poster hash: a548d...a94 0 Siter
frosken Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Jeg tror du trenger å jobbe med deg selv sammen med en psykolog før du kan klare å etablere et sunt forhold til en annen. Du bør slutte å true med selvskading, både her inne og for øvrig. 0 Siter
DoleMari Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Hei,Jeg er enig med det Frosken skriver til deg. Jeg tror også du må jobbe med deg selv før du kan inngå et forhold til en annen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Ja, det er jeg som har skrevet alle de andre trådene om hvor stygg jeg er. Men skal slutte med det, jeg lover. Og denne gangen skriver jeg ikke som en 14åring. Tenk om vi ikke har noe å prate om? Det er min største frykt. Tenk om han ikke liker meg? Skal møte han i fire tiden i dag.. Han er sikkert veldig erfaren siden han er fem år eldre enn meg. Han sier jeg ikke mister han uansett hva.. men man vet jo aldri. Jeg stoler ikke på slikt. Jeg håper bare dette går bra Noen som har noen råd til hva vi kan prate om?... Dessuten vil ikke at han skal komme for nærme meg.. jeg er ganske usikker på meg selv. Det føles som om jeg er langt bak de andre når det gjelder selvtillit, erfaring osv i forhold til alderen min. Er bare så redd dette går til helvete. Da vet jeg selvskading er neste vei dessverre. Jeg er så dritt lei dette. At gutter sårer meg. Anonymous poster hash: a548d...a94 Jeg tror ikke du klarer å opprettholde et sunt forhold på nåværende tidspunkt, slik du fremstår nå. Du har en stor jobb å gjøre med deg selv, det kan virke som om stødigheten og tryggheten inni deg ikke er tilstede. Når du nevner tidligere erfaringer får det meg til å lure på om den egentlig noensinne har vært der, jeg tviler. Jeg er enig i at per nå er ikke forhold det du burde fokusere på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Har møtt han nå. Det gikk drit bra Vi pratet som fosser begge to. Vi gikk rundt og prata og klina i en og en halv time Kunne ikke bli bedre! Anonymous poster hash: a548d...a94 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Har møtt han nå. Det gikk drit bra Vi pratet som fosser begge to. Vi gikk rundt og prata og klina i en og en halv time Kunne ikke bli bedre! Anonymous poster hash: a548d...a94 Det gjør gjerne det, i begynnelsen. Slik har du sikkert opplevd det med de andre som såret deg og. Jeg skriver ikke for å dra deg ned, jeg ønsker bare at du kanskje forsøker et annet fokus enn tidligere. Dersom du stadig gjentar de samme feilene/handlingene er det heller ikke rart du ikke opplever noe annet. I blant må man lære seg å si nei til det man liker, for å kunne ta imot det man trenger og som virkelig er bra for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Har møtt han nå. Det gikk drit bra Vi pratet som fosser begge to. Vi gikk rundt og prata og klina i en og en halv time Kunne ikke bli bedre! Anonymous poster hash: a548d...a94 Da er det bare å nyte livet og glemme alt annet Anonymous poster hash: c4483...507 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.