AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Jeg fikk for en del år siden denne behandlinga. (6/7 år siden) Greit nok hjalp det på mine problemer med overgrep lenge, helt til for ett år siden...da ble jeg dårlig med tanke på disse overgrepene igjen. Jeg er blitt forespeilet nok en behandlingsrunde, noe jeg delvis er villig til.. Men det jeg føler den har gjort er å legge lokk på hele greia, så gang etter gang blir jeg dårlig igjen..tror jeg... greit nok fungerte den en gang, men siden jeg føler alt kommer veltende tilbake flere ganger, er jeg i tvil om jeg ønsker en ny behandling. Tror jeg aldri blir voksen nok til å takle disse overgripene..samtidig som jeg tror det er det rette å gjøre, hjelp i behandlingsituasjon ikke ved å legge lokk på det hele... Hva skal jeg gjøre - jeg må jo deale med dette en eller annen gang? Anonymous poster hash: 52f0a...b3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 http://traumaprevention.com/ ? Sjekk det ut... har hatt noe effekt på u.t mfl. Anonymous poster hash: a419a...937 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.