Gå til innhold

shizofreni og tilbake på dps psykoseteam

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei :) jeg har akkurat begynnt på dps igjenn hos den samme p.sykepleier som jeg hadde for 1.5 år siden.

det er store problemer i familien for tiden og dette er det jeg ønsker å snakke om.

men ble litt overrasket da behandler var veldig interessert i å høre om psykotiske symptomer i stedet.

hun ville vite om jeg hørte stemmer osv, osv og jeg svarte ja på alt.

og nå har jeg time snart igjenn og begynner å bli kraftig redd, redd for å bli mødt av lege når jeg kommer, å bli tvangsinnlagt, jeg er så redd at jeg ikke får sove selv om jeg tar flere typer sovemed.

jeg bruker ingen medisin mot psykose og har ikke tenk å bruke noen heller , har ansvar for barn.

er jeg bare engstelig for noe som ikke kommer til å skje eller er jeg i fare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg har akkurat begynnt på dps igjenn hos den samme p.sykepleier som jeg hadde for 1.5 år siden.

det er store problemer i familien for tiden og dette er det jeg ønsker å snakke om.

men ble litt overrasket da behandler var veldig interessert i å høre om psykotiske symptomer i stedet.

hun ville vite om jeg hørte stemmer osv, osv og jeg svarte ja på alt.

og nå har jeg time snart igjenn og begynner å bli kraftig redd, redd for å bli mødt av lege når jeg kommer, å bli tvangsinnlagt, jeg er så redd at jeg ikke får sove selv om jeg tar flere typer sovemed.

jeg bruker ingen medisin mot psykose og har ikke tenk å bruke noen heller , har ansvar for barn.

er jeg bare engstelig for noe som ikke kommer til å skje eller er jeg i fare

Det skjer ingenting. Men kanskje det er best å ta medisin for det, siden du har barn å ta deg av? Ikke bra å gå rundt å være halvpsykotisk da :wacko: Det blir mye tyngre for deg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...