Gå til innhold

Jeg forteller ingen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var innlagt på psykiatrisk i et år. De fleste månedene var jeg innlagt på tvang. Det var grusomt der. Nå tør jeg ikke gå til psykolog lenger. Ingen vet hvordan jeg har det lenger. Jeg holder det inni meg. Nå går jeg på vanlig skole, og lever et ganske normalt liv. Men det betyr ikke at "plagene" er borte. Verden er ganske lik. Jeg prøver bare å ikke tenke på det. Nå er jeg alene om alt.

Men det er egentlig greit.. Da slipper jeg å ha folk rundt meg som dømmer meg. Og stempler meg. Jeg klarer meg bedre uten psykiatrien, men det er ensomt å ha alt for seg selv. Føler meg også dum som går på NAV. Nå går jeg på vanlig skole, er med venner, holder på med en mann. Jeg fortjener ikke den hjelpen.

Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget.. ville bare få det ut..

Endret av Eelin
Skrevet

Jeg fortalte heller ingen... Jeg møtte veggen til slutt. Pass deg så du ikke går på en smell du også. At du blir innlagt igjen.

Men jeg tror jeg forstår deg.

Skrevet

Jeg fortalte heller ingen... Jeg møtte veggen til slutt. Pass deg så du ikke går på en smell du også. At du blir innlagt igjen.

Men jeg tror jeg forstår deg.

Tusen takk for svar! Trist å høre :/

Om jeg blir innlagt på nytt tar jeg selvmord. Og det mener jeg seriøst. Det var et mareritt. Så skal passe på ja..

Skrevet

Tusen takk for svar! Trist å høre :/

Om jeg blir innlagt på nytt tar jeg selvmord. Og det mener jeg seriøst. Det var et mareritt. Så skal passe på ja..

Jeg synes du skal slutte å true med selvmord.

Skrevet

Jeg synes du skal slutte å true med selvmord.

Ok? Jeg truer faktisk aldri med selvmord. Men når det gjelder akkurat det med innleggelse, så har jeg god grunn til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...