Gå til innhold

Selvmotsigelse?

Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hvordan kan jeg være såpass selvkritisk og såpass ukritisk på samme tid? Syns det er rart, jeg. Jeg tenker at det ikke kan være “ekte”, den selvkritiskheten. Tror dere det har noe med personlige egenskaper eller noe "kjemisk" (skal sies at jeg var mye mer jevn med avekvat konsentrasjon Lamictal, og handlet mindre etter impuls)?

Skrevet

Hvordan kan jeg være såpass selvkritisk og såpass ukritisk på samme tid? Syns det er rart, jeg. Jeg tenker at det ikke kan være “ekte”, den selvkritiskheten. Tror dere det har noe med personlige egenskaper eller noe "kjemisk" (skal sies at jeg var mye mer jevn med avekvat konsentrasjon Lamictal, og handlet mindre etter impuls)?

Det handler om at man må undertrykke sin egen negative personlighet og dårlige impulser.

Anonymous poster hash: 5872d...483

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det handler om at man må undertrykke sin egen negative personlighet og dårlige impulser.

Åja. Da så.

Skrevet

Åja. Da så.

Kanskje det hjelper å spise masse proteiner? :-))).

Captain Cheeseheart
Skrevet

Kanskje det hjelper å spise masse proteiner? :-))).

Hm, ja. Da hadde jeg kanskje blitt glad. Det gir en jo en glede om man har noen muskler å flexe i speilet om morgenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...