Gå til innhold

Er analkløe en psykisk lidelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal se inn på dette forumet, støter jeg på dette spørsmålet. Er det sånn at analkløe følger psykiske lidelser? Har DU kløe i dette området?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Er det sånn at analkløe følger psykiske lidelser?

Ikke etter hva jeg forstår.

Har DU kløe i dette området?

Bare av og til.

Skrevet

Det er vel positivt att de finner det verdt å støtte denne siden, og faktisk se på psykisk syke som verdt til å annonsere hos også?

Såvidt jeg vet så er det ytterst få produkter som er laget spesielt for psykisk syke, som det er lov å reklamere for (medisner), så hva er problemet?

Det er vel greit att de klarer å finansiere dette? Med salg av reklame?

:)

Med vennlig hilsen en som har analkløe av og til.

Anonymous poster hash: 39106...1ad
Skrevet

Hver gang jeg skal se inn på dette forumet, støter jeg på dette spørsmålet. Er det sånn at analkløe følger psykiske lidelser? Har DU kløe i dette området?

Reklamen tilpasses dine egne surfevaner. Så jeg lurer litt på hvilke sider du ellers er inne på.

Captain Cheeseheart
Skrevet (endret)

Reklamen tilpasses dine egne surfevaner. Så jeg lurer litt på hvilke sider du ellers er inne på.

Borte vekk.

Endret av Captain Cheeseheart
Skrevet

lol ^

på tide å slette cookies ;) neida tror alle får den derre analkløe reklamen

Skrevet

Hm... Det aner jeg virkelig ikke? Egentlig har jeg null interesse for dette området.

Nå har vi 3av 4 psykisk syke her med samme problemet, kanskje grunnlag for en spørreundersøkelse? Kan det være en bivirkning av AD? Eller klør det mere når man er nervøs?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ang. reklame og psykiatri, så er det jo litt artig at Proteinfabrikken reklamerer her, og kaller seg "PF".

Captain Cheeseheart
Skrevet

PF = Proteinforstyrrelser !

Hehe, ja, det er det rette ordet på disse hulken-folka.

Skrevet

Jeg tror virkelig at medisiner mot analkløe og mere proteiner vil kurere min bipolare lidelse ;-). Ihvertfall kan det være verdt et forsøk? ;).

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg tror virkelig at medisiner mot analkløe og mere proteiner vil kurere min bipolare lidelse ;-). Ihvertfall kan det være verdt et forsøk? ;).

Går det an å kurere bipolar lidelse egentlig?

Skrevet

Fanden, må dukket den reklamen opp her også. Samt tilbud om julekjole fra MATCH. Tror ikke det blir aktuelt nei!

Captain Cheeseheart
Skrevet

Fanden, må dukket den reklamen opp her også. Samt tilbud om julekjole fra MATCH. Tror ikke det blir aktuelt nei!

Så du mener - systemet har ikke tatt hensyn til at det faktisk finnes menn her inne også?

Skrevet

Ser for meg menn med analkløe og rød julekjole... Help!!!

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ser for meg menn med analkløe og rød julekjole... Help!!!

Dinosaur.

Skrevet

Går det an å kurere bipolar lidelse egentlig?

Vet ikke? Skal ta trantabletten min og gå og legge meg ;-). Bare jeg ikke får mareritt om PF og røde kjoler med analkløe :-).

Captain Cheeseheart
Skrevet

Vet ikke? Skal ta trantabletten min og gå og legge meg ;-). Bare jeg ikke får mareritt om PF og røde kjoler med analkløe :-).

Hulken i rød kjole, med analkløe, og dårlig ånde? Sweet dreams.

Skrevet

Hulken i rød kjole, med analkløe, og dårlig ånde? Sweet dreams.

Thank you ;-). Vet ikke om jeg får sove, den tranpillen gjorde meg våken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...