Gå til innhold

Ok..trenger litt hjelp her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige tråden min ble slettet. Men til saken.. jeg holder på å miste grepet. Det er helt jævlig. Og jeg har ingen å prate med :(

Jeg er så redd. Fy fader :(

Anonymous poster hash: abeec...25c
Videoannonse
Annonse
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Dersom du skal fortsette å skrive her, så må du vise hensyn også til andre brukere mht hva du velger å skrive. Vi godtar ikke destruktiv bruk av forumet, ei heller innlegg egnet til å skremme andre.

Du husker sikkert hva vi har sagt til deg tidligere om bruken av forumet, dette gjelder fortsatt.

Skrevet

Unnskyld.. jeg gikk over streken. Men denne tråden her er det vel ikke noe galt med?

Jeg har ingen å prate med ..

Anonymous poster hash: abeec...25c
Skrevet (endret)

Nei vel, jeg får klare meg alene.. og ja, jeg vet jeg ikke er anonym akkurat nå.. Kan ikke skrive noe som helst. Jeg får late som alt går bra. Det er kanskje det beste. Som jeg sa i fylla "Nobody cares lala"

Endret av Caylee
Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg tror folk bryr seg mer enn du er klar over. Jeg tror de bryr seg om deg når de sier du må unngå å snakke om visse ting.

Skrevet

Jeg tror folk bryr seg mer enn du er klar over. Jeg tror de bryr seg om deg når de sier du må unngå å snakke om visse ting.

Nå fikk jeg lyst til å skrive noe ille, men skal ikke. Jeg trenger snakke om en del ting. Jeg er nødt. Bare nødt. Jeg sprekker snart.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å skrive noe ille, men skal ikke. Jeg trenger snakke om en del ting. Jeg er nødt. Bare nødt. Jeg sprekker snart.

Skjønner deg godt jeg. Men det hjelper nok ikke, å snakke om det. Ideelt sett skal man bare snakke om "psyke tanker" når man er til samtale...

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Men det hjelper nok ikke, å snakke om det. Ideelt sett skal man bare snakke om "psyke tanker" når man er til samtale...

Ja, jeg får heller fortrenge det. Late som ingenting. Ikke si noe som helst til noen. Akuratt som jeg gjør nå. Sitter bare innimellom på rommet mitt og gråter for meg selv. Gråter i det skjulte, Tenker i det skjulte. Hurra.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ja, jeg får heller fortrenge det. Late som ingenting. Ikke si noe som helst til noen. Akuratt som jeg gjør nå. Sitter bare innimellom på rommet mitt og gråter for meg selv. Gråter i det skjulte, Tenker i det skjulte. Hurra.

Det var trist å høre. :( Men som jeg sa i den andre tråden, du må finne en middelvei.

Skrevet

Det var trist å høre. :( Men som jeg sa i den andre tråden, du må finne en middelvei.

Takk for at du bryr deg. Du er en god sjel <3 Liker deg veldig godt.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Takk for at du bryr deg. Du er en god sjel <3 Liker deg veldig godt.

Det går nok bra med deg, om du får riktig hjelp.  ;)

Har du prøvd stemningsstabiliserende medisin? Som litium eller Lamictal?

Skrevet

Det går nok bra med deg, om du får riktig hjelp.  ;)

Har du prøvd stemningsstabiliserende medisin? Som litium eller Lamictal?

Jeg får ikke riktig hjelp.

Jeg bruker lamictal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...