Gå til innhold

Om noen gidder høre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet mitt går til helvete. Hva mer skal man si? Jeg må ikke skremme noen. Jeg kan ikke fortelle noe som helst. For min mening er feil. Ingen vil høre, eller har noen gang villet høre. Alle lukker ørene sine. Later som de ikke hører. De overser alt. Jeg derimot.. går der alene. Sier ikke noe til noen. Men jeg vet noe er feil. Veldig feil.

Videoannonse
Annonse
Captain Cheeseheart
Skrevet

Tror ikke de ville overse det du sier om du snakker mer om "normale" ting... altså unngå den typen snakk du har fått "beskjed" om å unngå...  :)

Lettere sagt enn gjort, selvsagt, men sånn er det.  ;)

Skrevet

Tror ikke de ville overse det du sier om du snakker mer om "normale" ting... altså unngå den typen snakk du har fått "beskjed" om å unngå...  :)

Lettere sagt enn gjort, selvsagt, men sånn er det.  ;)

Hva er normalt da? Nesten uansett hva jeg sier er det galt. Men ok.. skal si noe "normalt". Eller vent nå litt.. jeg kommer ikke på noe. Jo, en ting. Jeg er sammen med en gutt når jeg er lesbe. Jeg tror jeg begyner å bli alkoholikker. Jeg tenker på alkohol hele tiden. Og `når jeg drikker så drikker jeg meg full. For jeg liker meg full. Og da jeg var full klinte jeg med en jente, noe var digg. Normalt?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hva er normalt da? Nesten uansett hva jeg sier er det galt. Men ok.. skal si noe "normalt". Eller vent nå litt.. jeg kommer ikke på noe. Jo, en ting. Jeg er sammen med en gutt når jeg er lesbe. Jeg tror jeg begyner å bli alkoholikker. Jeg tenker på alkohol hele tiden. Og `når jeg drikker så drikker jeg meg full. For jeg liker meg full. Og da jeg var full klinte jeg med en jente, noe var digg. Normalt?

Hm. Vil ikke si det.

Du var jo opptatt av psykisk utviklingshemning. Kan du ikke lese noe om dette på nettet da, og diskutere dette på forum? Dette forumet her, her er det sikkert mange som er interessert i å snakke om det.

Skrevet

Hm. Vil ikke si det.

Du var jo opptatt av psykisk utviklingshemning. Kan du ikke lese noe om dette på nettet da, og diskutere dette på forum? Dette forumet her, her er det sikkert mange som er interessert i å snakke om det.

Hvorfor er ikke det normalt?

Skulle egentligdrikke i morgen, og skal drikke på onsdag. Har masse venner som drikker. Men ingen vet om mine "problemer" unntatt selvsadingen og at jeg har vært innlagt. Jeg er så lei meg selv. Herregud.. jeg er tragisk.

Alle tror det går så jævlig bra. Men det gjør det ikke.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Alle tror det går så jævlig bra. Men det gjør det ikke.

De gidder vel ikke tenke så mye over det, da, men velger heller å fokusere på noe positivt. Og det burde du også.  :)

Skrevet

De gidder vel ikke tenke så mye over det, da, men velger heller å fokusere på noe positivt. Og det burde du også.  :)

Jada. Jeg tenker faktisk ganske positivt i perioder. Og nå skal jeg være positiv. Jeg har masse venner. Går på fester, "kjæreste", skole, ute av avdelingen. Jeg er heldig. Jeg er en drittunge. Som ikke er takknemlig. Jeg later som alt går fint fordi livet mitt er så .. normalt. Og ja, var akuratt det jeg ønsket meg. Og jeg er glad for det. Livet mitt kunne faktisk ikke vært bedre. Men så er det den andre siden. Jeg ikke prater om. Til noen.  Ok, jeg skal slutte prate. Jeg skal bli stum.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jada. Jeg tenker faktisk ganske positivt i perioder. Og nå skal jeg være positiv. Jeg har masse venner. Går på fester, "kjæreste", skole, ute av avdelingen. Jeg er heldig. Jeg er en drittunge. Som ikke er takknemlig. Jeg later som alt går fint fordi livet mitt er så .. normalt. Og ja, var akuratt det jeg ønsket meg. Og jeg er glad for det. Livet mitt kunne faktisk ikke vært bedre. Men så er det den andre siden. Jeg ikke prater om. Til noen.  Ok, jeg skal slutte prate. Jeg skal bli stum.

Jeg vet ikke hva du skrev om tidligere dag, som ble slettet, men tidligere har du jo skrevet endel det er vanskelig for andre å forholde seg til... du trenger jo ikke være "superhappy" i alt du sier, det er altså ikke det jeg sier, men du må finne en middelvei. Det er veldig akseptert det, i alle fall her inne.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du skrev om tidligere dag, som ble slettet, men tidligere har du jo skrevet endel det er vanskelig for andre å forholde seg til... du trenger jo ikke være "superhappy" i alt du sier, det er altså ikke det jeg sier, men du må finne en middelvei. Det er veldig akseptert det, i alle fall her inne.

Jeg skrev om alt jeg har holdt inni meg i 2 måneder. Om verden. Hvordan den egentlig er. Hurra. Jeg skal drikke i morgen alikevel :D drikke gjør meg lykkelig.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg skrev om alt jeg har holdt inni meg i 2 måneder. Om verden. Hvordan den egentlig er. Hurra. Jeg skal drikke i morgen alikevel :D drikke gjør meg lykkelig.

;)

Men er akkurat det jeg mener! Kanskje, hvis du klarte å slippe ut litt og litt, så ville ikke demningen briste? Pang.

Skrevet

;)

Men er akkurat det jeg mener! Kanskje, hvis du klarte å slippe ut litt og litt, så ville ikke demningen briste? Pang.

God ide.. jeg skal prøve. Skal skrive det skjult her. Så dere ikke skjønner meningen.

Captain Cheeseheart
Skrevet

God ide.. jeg skal prøve. Skal skrive det skjult her. Så dere ikke skjønner meningen.

Det er bedre å legge ut nicket, slik at folk ser hvem du er, da vil du få bedre svar.

Men det jeg mener, du kan jo skrive om mer "dagligdagse" ting... skulle jo tro det var dagligdagse ting du har problemer med, som bygger opp slike "trykk" i deg?

Når du skriver om ting her inne, så er det "rett på" relativt dramatiske og ubegripelige tanker. Du kan jo ha problemer med foreldre / venner likevel? Eller hvordan du takler skolen, eller å ikke gå på skolen lenger, hvis det er tilfellet.

Skrevet

Det er bedre å legge ut nicket, slik at folk ser hvem du er, da vil du få bedre svar.

Men det jeg mener, du kan jo skrive om mer "dagligdagse" ting... skulle jo tro det var dagligdagse ting du har problemer med, som bygger opp slike "trykk" i deg?

Når du skriver om ting her inne, så er det "rett på" relativt dramatiske og ubegripelige tanker. Du kan jo ha problemer med foreldre / venner likevel? Eller hvordan du takler skolen, eller å ikke gå på skolen lenger, hvis det er tilfellet.

Joda jeg har problemer med hverdagslige ting som skolen. Det er veldig vanskelig. Fagene. Men jeg skal klare det. Og i kjærlighetsslivet. Jeg hater meg selv. Hvordan kan jeg elske en annen hvis jeg hater meg selv?

Jeg har faktisk skrevet mye her i det siste, men som anonym eller en annen bruker. Har da skrevet en del om ting. Har til og med sendt bilde av meg selv til en person som skulle bedømme hvor stygg jeg er. Jeg har unngått å skrive om de tankene du sier lenge nå, men nå er det nok. Men det er tydeligvis ikke lov skrive om det her

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg har unngått å skrive om de tankene du sier lenge nå, men nå er det nok. Men det er tydeligvis ikke lov skrive om det her

Jeg har selv forbud mot å skrive om diverse ting. Av annen karakter enn det du ønsker å snakke om, men likevel et forbud. Hvis jeg skriver mer om det kastes jeg ut. Jeg har blitt utestengt flere ganger tidligere. Denne gangen vil jeg ikke det mer, for da tror jeg utestengelsen kommer til å vare ett år.

Skrevet

Jeg har selv forbud mot å skrive om diverse ting. Av annen karakter enn det du ønsker å snakke om, men likevel et forbud. Hvis jeg skriver mer om det kastes jeg ut. Jeg har blitt utestengt flere ganger tidligere. Denne gangen vil jeg ikke det mer, for da tror jeg utestengelsen kommer til å vare ett år.

Jeg også også blitt kastet ut. To ganger. Først i 2 uker. Så i to måneder. Et år? Oyda.. det er lenge. Så vær forsiktg. Det må jeg også være.. men hvor i huleste skal jeg snakke om dette?

Captain Cheeseheart
Skrevet

men hvor i huleste skal jeg snakke om dette?

Nei, det var det... det finnes sikkert "steder", men man må jo ha "tillatelse".

Skrevet

Nei, det var det... det finnes sikkert "steder", men man må jo ha "tillatelse".

Hm.. kanskje jeg skal skrive en bok. Eller dagbok.. så får jeg det ut noe sted iallfall..

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hm.. kanskje jeg skal skrive en bok. Eller dagbok.. så får jeg det ut noe sted iallfall..

Ja takk begge deler! Det er fine prosjekt.

Har tenkt tanken selv, men jeg er sånn at hvis jeg er fornøyd med noe dag #1 og ser tilbake på det dag #2, så blir det jeg skrev feil, og jeg sletter det.

Skrevet

Ja takk begge deler! Det er fine prosjekt.

Har tenkt tanken selv, men jeg er sånn at hvis jeg er fornøyd med noe dag #1 og ser tilbake på det dag #2, så blir det jeg skrev feil, og jeg sletter det.

Åja.. skjønner :/ hm.. men er dagbok noe man må bli fornøyd med da?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Åja.. skjønner :/ hm.. men er dagbok noe man må bli fornøyd med da?

Neida, jeg bare føler at det ikke stemmer, det jeg da ville skrive. Ja, litt senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...