Gå til innhold

Om noen gidder høre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, jeg bare føler at det ikke stemmer, det jeg da ville skrive. Ja, litt senere.

Skjønner :/ Høres kjipt ut.

Hva syns du om begynnelsen av boka mi? :

Jeg sitter i vinduet. Jeg ser utover. Jeg ser mennesker som går ut fra kinoen. De ler. De smiler. Jeg smiler også. Ikke fordi jeg er glad, men fordi jeg tenker på hvordan det hadde vært å være som en av de. Jeg snur meg rundt. Jeg ser ut i rommet. Det er et kjedelig hvit rom. Veldig sterilt. Jeg har hengt om munch plakater for å få det til å se litt bedre ut. Jeg ser ut av vinduet igjen. Menneskene er borte. Det er helt stille. Det eneste jeg hører er lyden av biler. Vinden blåser. Jeg ser et snøflak. Det kommer fler og fler. Jeg gråter. Tårene renner. Jeg snufser. Jeg vil føle hvordan det er å få vinden i håret. Kjenne på den hvite, kalde, myke snøen. Men jeg kan ikke. Jeg er innestengt. Innestengt på et galehus.

Skrevet

Hm.. kanskje jeg skal skrive en bok. Eller dagbok.. så får jeg det ut noe sted iallfall..

Begynn å blogg igjen:)

Anonymous poster hash: b5780...ec4

Skrevet

Begynn å blogg igjen:)

Hvordan vet du at jeg har blogget? Men ja.. kanskje det. Har jo en adresse jeg kan bruke.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hva syns du om begynnelsen av boka mi? :

Jeg sitter i vinduet. Jeg ser utover. Jeg ser mennesker som går ut fra kinoen. De ler. De smiler. Jeg smiler også. Ikke fordi jeg er glad, men fordi jeg tenker på hvordan det hadde vært å være som en av de. Jeg snur meg rundt. Jeg ser ut i rommet. Det er et kjedelig hvit rom. Veldig sterilt. Jeg har hengt om munch plakater for å få det til å se litt bedre ut. Jeg ser ut av vinduet igjen. Menneskene er borte. Det er helt stille. Det eneste jeg hører er lyden av biler. Vinden blåser. Jeg ser et snøflak. Det kommer fler og fler. Jeg gråter. Tårene renner. Jeg snufser. Jeg vil føle hvordan det er å få vinden i håret. Kjenne på den hvite, kalde, myke snøen. Men jeg kan ikke. Jeg er innestengt. Innestengt på et galehus.

Virker som du har potensialet! Absolutt.  :)

Skrevet

Virker som du har potensialet! Absolutt.  :)

Tusen takk! Nå gjorde du meg glad ^^

Skrevet

Hvordan vet du at jeg har blogget? Men ja.. kanskje det. Har jo en adresse jeg kan bruke.

Fordi jeg kjenner deg igjen..

du er så snill og sånn:3<3

Skrevet

La du ikke ut en link til den bloggen?

Anonymous poster hash: ec033...2bf

Skrevet

Fordi jeg kjenner deg igjen..

du er så snill og sånn:3<3

Hæ? Hvordan da? Er jeg snill?

Skrevet

La du ikke ut en link til den bloggen?

Anonymous poster hash: ec033...2bf

Jo, gjorde vel det. Men viste ikke at noen kjente meg igjen.

Skrevet

Hæ? Hvordan da? Er jeg snill?

Du virker som en veldig søt jente:)

Skrevet

Du virker som en veldig søt jente:)

naw, tusen takk <3 Det betyr utrolig mye ^^

Hvilken blogg var det? Har hatt så mange. Noen har jeg vært anonym på, andre ikke.

Skrevet

naw, tusen takk <3 Det betyr utrolig mye ^^

Hvilken blogg var det? Har hatt så mange. Noen har jeg vært anonym på, andre ikke.

tror bare denne http://sneuglen.blogg.no/  (under det nicket, men hvis du hadde andre nick før så vet jeg ikke)

Skrevet (endret)

tror bare denne http://sneuglen.blogg.no/  (under det nicket, men hvis du hadde andre nick før så vet jeg ikke)

Ja, det er riktig. Det var min blogg. Men var jeg anonym eller ikke anonym på det? Haha, husker ikke selv.. Så noen leste altså bloggen min som var hefra? Trodde dere ikke gadd gå inn på den engang jeg. Hehe..

Endret av Caylee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...