Gå til innhold

Mentalt sterke...

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• Captain Cheeseheart

10

• Nicklusheletida

6

• Togli

4

Mest aktive i denne tråden

Captain Cheeseheart
Skrevet

Forvent kudos fra NHD for å vise oss hvordan man bør være.

Skrevet

Forvent kudos fra NHD for å vise oss hvordan man bør være.

Hehe, jeg er ganske sterk på nr 5 også:-)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hehe, jeg er ganske sterk på nr 5 også:-)

Så bra for deg. Det var forøvrig ingen kritikk av deg - kanskje dette er noe du bør jobbe med?

Skrevet

Så bra for deg. Det var forøvrig ingen kritikk av deg - kanskje dette er noe du bør jobbe med?

Oppfattet det slettes ikke som krtikk. Skjønte ikke den om hva jeg bør jobbe med.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Oppfattet det slettes ikke som krtikk. Skjønte ikke den om hva jeg bør jobbe med.

Nei daså!  :lol:

Gå og brenn av litt bensin på banen din du da.  :ph34r:

Skrevet

Nei daså!  :lol:

Gå og brenn av litt bensin på banen din du da.  :ph34r:

Det er jeg ferdig med for i år, begynner igjen i april/mai eller at jeg venter til juni:-)

Skrevet

Håper du er fornøyd med deg selv!

Så du er svak på nr. 9. Er det flere du er svak på?

Skrevet

Så du er svak på nr. 9. Er det flere du er svak på?

Takler du ikke oppriktig ros?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det er jeg ferdig med for i år, begynner igjen i april/mai eller at jeg venter til juni:-)

Det var trassig da! Snøføre som er så gøy å kjøre på.

Skrevet

hmm, oppfylte bare halvparten jeg, men da vet jeg hva jeg har å "jobbe" med ..

Skrevet

Det var trassig da! Snøføre som er så gøy å kjøre på.

Forsåvidt sant det, men det går fortere på sommeren og sladdene kan være like heftige:-) Så orker jeg ikke å skru bil i snøhaugen, fordi det skjer alltid noe.

Skrevet

hmm, oppfylte bare halvparten jeg, men da vet jeg hva jeg har å "jobbe" med ..

Vet ikke hvor mye "fasit" dette er, men gir kanskje en pekepinn.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Forsåvidt sant det, men det går fortere på sommeren og sladdene kan være like heftige:-) Så orker jeg ikke å skru bil i snøhaugen, fordi det skjer alltid noe.

Kom hit så skal du få skru bil!

Captain Cheeseheart
Skrevet

Vet ikke hvor mye "fasit" dette er, men gir kanskje en pekepinn.

For å være helt ærlig så mener jeg at jeg feiler på alle bortsett fra #5.

Skrevet

Kom hit så skal du få skru bil!

Hehe, jeg har ganske mange utpå her fra før, så jeg tror ikke at jeg skal ta på meg dine også:-) Men jeg har varm garasje, så jeg skrur litt om vinteren også for å gjøre dem klare til en ny sesong, men når har jeg faktisk ikke all verden av jobb på bilene. Skal bytte motor på en og rette litt på en annen og kanskje modifisere en til så jeg kan ha med meg en passasjer for oppvisning, men det siste vet jeg ikke om jeg begynner med, vi får se.

Skrevet

For å være helt ærlig så mener jeg at jeg feiler på alle bortsett fra #5.

Om du nødvendigvis ikke er sterk i de andre så er det ikke sikkert du er svak heller.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hehe, jeg har ganske mange utpå her fra før, så jeg tror ikke at jeg skal ta på meg dine også:-) Men jeg har varm garasje, så jeg skrur litt om vinteren også for å gjøre dem klare til en ny sesong, men når har jeg faktisk ikke all verden av jobb på bilene. Skal bytte motor på en og rette litt på en annen og kanskje modifisere en til så jeg kan ha med meg en passasjer for oppvisning, men det siste vet jeg ikke om jeg begynner med, vi får se.

Hadde jeg hatt garasje, $$$ og skillz, så hadde jeg gått for denne:

1968-dodge-charger-pic-46427.jpeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...