mrxx Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg har vært så heldig i livet at jeg aldri har hatt psykiske problemer og kjent meg igjen i alle punktene i artikkelen og er stort sett "sterk" i alle punktene, men de jeg er ekstra sterk på er 2, 4, 11, 12 og 13. http://bodonu.no/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor/ Hva med deg? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Forvent kudos fra NHD for å vise oss hvordan man bør være. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg har vært så heldig i livet at jeg aldri har hatt psykiske problemer og kjent meg igjen i alle punktene i artikkelen og er stort sett "sterk" i alle punktene, men de jeg er ekstra sterk på er 2, 4, 11, 12 og 13. http://bodonu.no/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor/ Hva med deg? Tror jeg er mentalt sterk 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Forvent kudos fra NHD for å vise oss hvordan man bør være. Hehe, jeg er ganske sterk på nr 5 også:-) 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Hehe, jeg er ganske sterk på nr 5 også:-) Så bra for deg. Det var forøvrig ingen kritikk av deg - kanskje dette er noe du bør jobbe med? 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Så bra for deg. Det var forøvrig ingen kritikk av deg - kanskje dette er noe du bør jobbe med? Oppfattet det slettes ikke som krtikk. Skjønte ikke den om hva jeg bør jobbe med. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Oppfattet det slettes ikke som krtikk. Skjønte ikke den om hva jeg bør jobbe med. Nei daså! Gå og brenn av litt bensin på banen din du da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Jeg har vært så heldig i livet at jeg aldri har hatt psykiske problemer og kjent meg igjen i alle punktene i artikkelen og er stort sett "sterk" i alle punktene, men de jeg er ekstra sterk på er 2, 4, 11, 12 og 13. http://bodonu.no/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor/ Hva med deg? Håper du er fornøyd med deg selv! 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Nei daså! Gå og brenn av litt bensin på banen din du da. Det er jeg ferdig med for i år, begynner igjen i april/mai eller at jeg venter til juni:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Håper du er fornøyd med deg selv! Så du er svak på nr. 9. Er det flere du er svak på? 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Så du er svak på nr. 9. Er det flere du er svak på? Takler du ikke oppriktig ros? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Det er jeg ferdig med for i år, begynner igjen i april/mai eller at jeg venter til juni:-) Det var trassig da! Snøføre som er så gøy å kjøre på. 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 hmm, oppfylte bare halvparten jeg, men da vet jeg hva jeg har å "jobbe" med .. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Det var trassig da! Snøføre som er så gøy å kjøre på. Forsåvidt sant det, men det går fortere på sommeren og sladdene kan være like heftige:-) Så orker jeg ikke å skru bil i snøhaugen, fordi det skjer alltid noe. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 hmm, oppfylte bare halvparten jeg, men da vet jeg hva jeg har å "jobbe" med .. Vet ikke hvor mye "fasit" dette er, men gir kanskje en pekepinn. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Forsåvidt sant det, men det går fortere på sommeren og sladdene kan være like heftige:-) Så orker jeg ikke å skru bil i snøhaugen, fordi det skjer alltid noe. Kom hit så skal du få skru bil! 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Vet ikke hvor mye "fasit" dette er, men gir kanskje en pekepinn. For å være helt ærlig så mener jeg at jeg feiler på alle bortsett fra #5. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 Kom hit så skal du få skru bil! Hehe, jeg har ganske mange utpå her fra før, så jeg tror ikke at jeg skal ta på meg dine også:-) Men jeg har varm garasje, så jeg skrur litt om vinteren også for å gjøre dem klare til en ny sesong, men når har jeg faktisk ikke all verden av jobb på bilene. Skal bytte motor på en og rette litt på en annen og kanskje modifisere en til så jeg kan ha med meg en passasjer for oppvisning, men det siste vet jeg ikke om jeg begynner med, vi får se. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. november 2013 Forfatter Skrevet 30. november 2013 For å være helt ærlig så mener jeg at jeg feiler på alle bortsett fra #5. Om du nødvendigvis ikke er sterk i de andre så er det ikke sikkert du er svak heller. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Hehe, jeg har ganske mange utpå her fra før, så jeg tror ikke at jeg skal ta på meg dine også:-) Men jeg har varm garasje, så jeg skrur litt om vinteren også for å gjøre dem klare til en ny sesong, men når har jeg faktisk ikke all verden av jobb på bilene. Skal bytte motor på en og rette litt på en annen og kanskje modifisere en til så jeg kan ha med meg en passasjer for oppvisning, men det siste vet jeg ikke om jeg begynner med, vi får se. Hadde jeg hatt garasje, $$$ og skillz, så hadde jeg gått for denne: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.