Gå til innhold

Mentalt sterke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sterk mentalt, det visste jeg fra før, men jeg trenger å jobbe litt med et par av dem.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• Captain Cheeseheart

10

• Nicklusheletida

6

• Togli

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg føler jeg er spesielt sterk på 1-3-4-7-8-9 og 12 :)   Pkt. 5 jobber jeg stadig med å bli sterkere på ;)  Tror jeg er ganske mentalt sterk...

Skrevet

Hadde jeg hatt garasje, $$$ og skillz, så hadde jeg gått for denne:

1968-dodge-charger-pic-46427.jpeg

Charger? Rundt pluss/minus 70 modell da tenker jeg? Jeg kjørte en 1972 modell i slutten av 70-tallet. Jeg husker at jeg lå i 70 km og skulle kjøre forbi en buss og det var våt avfalt, jeg ga full gass og la meg ut, men den spant og begynte å logre med baken så jeg måtte slippe gassen. Skikkelig muskelmaskiner:-)

Jeg har funnet igjen denne bilen, den er i Oslo i dag og har vært avskiltet i mange år, så jeg vurderer å ta kontakt for å høre om den er til salgs og eventuelt høre på pris.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Charger? Rundt pluss/minus 70 modell da tenker jeg? Jeg kjørte en 1972 modell i slutten av 70-tallet. Jeg husker at jeg lå i 70 km og skulle kjøre forbi en buss og det var våt avfalt, jeg ga full gass og la meg ut, men den spant og begynte å logre med baken så jeg måtte slippe gassen. Skikkelig muskelmaskiner:-)

Jeg har funnet igjen denne bilen, den er i Oslo i dag og har vært avskiltet i mange år, så jeg vurderer å ta kontakt for å høre om den er til salgs og eventuelt høre på pris.

Do it!  :lol:

Jeg har ikke vært heldig nok til å prøve den (eller lignende), men det er jo klasse da. Jeg er desverre alt for ung til å ha kunne kjørt en sånn på slutten av 70-tallet!  :lol:

68-modell på denne står det. Det er de rundt 70 som er kule.

Skrevet

Do it!  :lol:

Jeg har ikke vært heldig nok til å prøve den (eller lignende), men det er jo klasse da. Jeg er desverre alt for ung til å ha kunne kjørt en sånn på slutten av 70-tallet!  :lol:

68-modell på denne står det. Det er de rundt 70 som er kule.

Hehe, jeg er en gammel mann:-)

Enig i at jeg bør ta kontakt, men det er nå i høst jeg fant den igjen. Har ikke hatt reg.nr. men fikk det av en i høst som har hatt bilen.

Den ble avregistrert i 1990 så det er nok ett restureringsobjekt.

Slagvolumet er 7206 på den:-)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hehe, jeg er en gammel mann:-)

Enig i at jeg bør ta kontakt, men det er nå i høst jeg fant den igjen. Har ikke hatt reg.nr. men fikk det av en i høst som har hatt bilen.

Den ble avregistrert i 1990 så det er nok ett restureringsobjekt.

Slagvolumet er 7206 på den:-)

7206 - vil det si 7,2 liter?  :wacko:

Jeg syns du skal gjøre det jeg, uansett stand, og selge resten av parken din! Det handler om klasse! Og din fortid!

De er jo sjeldne disse.

Skrevet

7206 - vil det si 7,2 liter?  :wacko:

Jeg syns du skal gjøre det jeg, uansett stand, og selge resten av parken din! Det handler om klasse! Og din fortid!

De er jo sjeldne disse.

Det er en 702 liter ja og jeg mener at det er rundt 400 hester i den.

Enig i at det er noe med min fortid, men de andre jeg har her får jeg vel beholde til litt mer moro løpskjøring.-)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det er en 702 liter ja og jeg mener at det er rundt 400 hester i den.

Enig i at det er noe med min fortid, men de andre jeg har her får jeg vel beholde til litt mer moro løpskjøring.-)

Har du prøvd sånn destruction derby? Det virker veldig underholdende. Eller monster trucks, det hadde vært orgasmisk.

Skrevet

Har du prøvd sånn destruction derby? Det virker veldig underholdende. Eller monster trucks, det hadde vært orgasmisk.

Har ikke prøvd noe av det, men skulle gjerne ha gjort det. Forøvrig så er det veldig mye bulking i det jeg driver med

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg synes testen var teit. For min del ville den slått ut forskjellig fra en dag til en annen.  Jeg er både svak og sterk. Jevnt over ganske sterk tror jeg, men svake perioder.

Skrevet

Jeg synes testen var teit. For min del ville den slått ut forskjellig fra en dag til en annen.  Jeg er både svak og sterk. Jevnt over ganske sterk tror jeg, men svake perioder.

Jeg synes ikke den er teit. Det vil selvsagt alltid være slik at du er mer sårbar enkelte dager enn andre. Men slike variasjoner er ikke uvanlig og en slik  test kan ikke ta hensyn til det, uten å gå veldig dypt inn. Men hvis du svarer etter hvordan du er som gjennomsnittsperson så kan du bruke den til å gi deg en pekepinn.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er i grunnen litt usikker på hvordan jeg er som gjennomsnittsperson og derfor tror jeg testen ville slått ut forskjellig alt etter som når jeg svarer. Nå er jeg svak og det er jeg ganske ofte å etter at de pyntet julegatene. Slik var det ikke i tidligere år. Da var førjulstiden en hyggelig tid. I går var jeg sterk og pyntet til advent. I kveld kan det hende jeg er sterkere igjen, når jeg bare får kommet meg ut med fotoapparatet en tur. Det pleier å hjelpe.

Jeg er sterk i forhold til andre på psykiatri, men jeg er svak i forhold til togli og Lillemus når jeg ser hvordan de har taklet en skilsmisse. De virker happy hele tiden, så da vet jeg ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv. Testen er for vanskelig for meg.

Skrevet

Jeg er i grunnen litt usikker på hvordan jeg er som gjennomsnittsperson og derfor tror jeg testen ville slått ut forskjellig alt etter som når jeg svarer. Nå er jeg svak og det er jeg ganske ofte å etter at de pyntet julegatene. Slik var det ikke i tidligere år. Da var førjulstiden en hyggelig tid. I går var jeg sterk og pyntet til advent. I kveld kan det hende jeg er sterkere igjen, når jeg bare får kommet meg ut med fotoapparatet en tur. Det pleier å hjelpe.

Jeg er sterk i forhold til andre på psykiatri, men jeg er svak i forhold til togli og Lillemus når jeg ser hvordan de har taklet en skilsmisse. De virker happy hele tiden, så da vet jeg ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv. Testen er for vanskelig for meg.

For meg så høres du ikke veldig sterkt ut, gernerelt, men heller ikke veldig svak, altså ligger du antagelig midt på og det kan jo testen si deg noe om. Havner du både på den sterke og svake siden så er du jo midt på.

Nicklusheletida
Skrevet

Mulig det stemmer det, men hva er midt på treet, hva er sterkt, hva er svakt ? Jeg takler ikke så godt alltid å våkne alene. Ikke ha noen å prate med ved frokosten. Det er under to år siden det var 5 stykker i huset. De eldste ungene flyttet langt vekk for å studere omtrent samtidig med skilsmissen. Vi var 5 og i barnefrie helger er jeg alene.Vil en sterk person kunne bli svak i samme situasjon? Det er umulig for meg å vite.

Jeg har i hvert fall evne til å se lys i tunellen (tunnelen?), så da er jeg kanskje litt sterk allikevel ? Ikke vet jeg, men nå må jeg komme meg ut :-)

Skrevet

Jeg synes testen er knallbra da den er med på å bevisstgjøre oss på hva som er viktig og mindre viktig i livet vårt. Det er klart at hvis man scorer dårlig (noe sikkert svært mange gjør), så kan man føle at sannheten er vond å svelge (sier IKKE at du scorer dårlig, så snakker generelt her ;)) - men det kan også være greit å bli bevisst på hva man bør jobbe med. For min del var et et punkt jeg VET jeg bør jobbe med, og når det kommer opp på testen, så blir jeg bare enda mer sikker på at den jobben må jeg ta! ;)  Var nettopp med på et coachingkurs der ei som tar doktorgraden underviste. Mye av dette var med i hennes avhandling :)

Skrevet

Mulig det stemmer det, men hva er midt på treet, hva er sterkt, hva er svakt ? Jeg takler ikke så godt alltid å våkne alene. Ikke ha noen å prate med ved frokosten. Det er under to år siden det var 5 stykker i huset. De eldste ungene flyttet langt vekk for å studere omtrent samtidig med skilsmissen. Vi var 5 og i barnefrie helger er jeg alene.Vil en sterk person kunne bli svak i samme situasjon? Det er umulig for meg å vite.

Jeg har i hvert fall evne til å se lys i tunellen (tunnelen?), så da er jeg kanskje litt sterk allikevel ? Ikke vet jeg, men nå må jeg komme meg ut :-)

Jeg tviler på at det er mange som er sterke i alt på lista, men man kan se om man feiler helt på flere av områdene f.eks. Gjør man det, så bør man kanskje tenke over det... På noen punkter føler jeg at jeg er midt på treeet, mens jeg på andre føler jeg gjør det veldig bra - og på et området gjør jeg det dårlig og jobber videre med saken ;) Totalt sett føler jeg at jeg har god psyke fordi det bare var et område jeg anser som dårlig, noe jeg alltid har vært klar over ;)

Skrevet

Ja ja. Jeg var nå svak i det meste. Enkelte ting litt situasjonsbetinget. Ble ikke overasket av det. Det er bare slik jeg er. Det er vel en av grunnene til at jeg i perioder sliter. Men det var noen punkter der jeg føler meg sterkere.

Nicklusheletida
Skrevet

Ok, jeg er ganske sterk på alle punktene, bortsett fra 2 og 3.  Eller jeg vet ikke om det er helt riktig. Mulig at jeg er ganske sterk der også, men jeg var gift med en som var enda sterkere enn meg ;) Jeg kjempet jo så godt jeg kunne på de to punktene.

På nr. 1 kan jeg i kortere perioder bli bitter på behandlingen jeg har fått i fra x gjennom mange år hvis jeg begynner å tenke på det. Men jeg tillater meg jo ikke å tenke på det lenge om gangen. Jeg vet det ikke er sunt for meg, så jeg dveler ikke på det lang tid om gangen. Jeg har aldri vært eller er bitter på noen andre. Jeg har aldri hatt grunn til det, men så ha jeg vært heldig med mitt liv, mine foreldre, venner osv.

Punkt 11: Jeg er ikke redd for å være alene, selv om jeg kan våkne til selvmedlidenhet i barnefrie helger. Men jeg gjør jo noe med det da. Jeg finner på noe som gjør bra for meg slik at resten av dagen blir bedre.

Jeg er sterk på alle de andre punktene.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg rotet litt med punktene her. Nr.3 er jeg ganske sterk på. Det er bare 2 og 11 det trengs litt forbedringer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...