Gå til innhold

Jeg er trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det er. Det hører med til det å være menneske. Vi er ikke glade alltid, dessverre.

Skrevet (endret)

Ja.

Virker ikke sånn på dol..

Endret av Caylee
Skrevet

Klart det er. Det hører med til det å være menneske. Vi er ikke glade alltid, dessverre.

Sant.. men jeg skjønner ikke. Uansett hva jeg skriver er det galt :( jeg kan ikke være meg.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg var trist. Skulle ønske jeg kunne være mer trist. Det er sunt å være litt trist av og til.

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg var trist. Skulle ønske jeg kunne være mer trist. Det er sunt å være litt trist av og til.

Kan du ikke? Er ikke det bra da?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Kan du ikke? Er ikke det bra da?

Moderat tristhet er ikke en sykdom eller et symptom. Tvert imot er det en del av hvordan mennesker modnes og takler livet.

Skrevet

Moderat tristhet er ikke en sykdom eller et symptom. Tvert imot er det en del av hvordan mennesker modnes og takler livet.

Ja.. sant. Men ikke alle takler tristhet

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ja.. sant. Men ikke alle takler tristhet

Nei. Men de må lære seg det. De må ikke rømme fra det...  :) Hvis man gjør det, rømmer fra det, så utvikler man seg ikke riktig.

Skrevet

Nei. Men de må lære seg det. De må ikke rømme fra det...  :) Hvis man gjør det, rømmer fra det, så utvikler man seg ikke riktig.

Hva om de begyner å overspise eller sulte seg da?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hva om de begyner å overspise eller sulte seg da?

Det er eksempler på måter en kan rømme på.

Skrevet

Det er eksempler på måter en kan rømme på.

Ja, det er jo det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...