Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene. Det føles vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg er så dritt lei dette. Jeg prøver kanskje være sterk.. men det er omvendt. Livet mitt har gått til helvete helt siden barneskolen. Trodde endelig det begynte å bli bedre, men neida. Alltid må ting skje. Det var alt.. Ha en god natt... :/

Videoannonse
Annonse
Frøken hmm..
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen... 

Jeg håper du får det bedre igjen. Det går ofte opp og ned i livet, livet er tøft!! Ikke ta det som et nederlag når det ikke går så bra som du trodde/ønsket!!! Selv når livet er bra, så kan det komme tunge dager. Det kan føles uoverkommelig,og jævlig. Men det blir bedre igjen!!

Og siden du sier du trodde det begynte å bli bedre, så tenker jeg at det begynner å bli bedre for deg. Men å bli bedre betyr ikke nødvendigvis at hver dag en bedre. Jeg tror man bør regne med at det kommer tøffe dager når man er i en tid der man er på bedringens veg. vær forberedt og ikke la det knekke deg men prøve å fokusere på de dagene som er bra. Husk det som er bra!! Store eller små ting, samme hva det er, så lenge det gir deg noe!! :) 

Lykke til!! Og håper dagen i dag bli bedre enn hva natten var!! Ønsker deg en fantastisk dag!!! :) prøv å gjøre noe som gjør deg glad, noe som gir deg et smil eller enda bedre en god latter ;) T

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen... 

Jeg håper du får det bedre igjen. Det går ofte opp og ned i livet, livet er tøft!! Ikke ta det som et nederlag når det ikke går så bra som du trodde/ønsket!!! Selv når livet er bra, så kan det komme tunge dager. Det kan føles uoverkommelig,og jævlig. Men det blir bedre igjen!!

Og siden du sier du trodde det begynte å bli bedre, så tenker jeg at det begynner å bli bedre for deg. Men å bli bedre betyr ikke nødvendigvis at hver dag en bedre. Jeg tror man bør regne med at det kommer tøffe dager når man er i en tid der man er på bedringens veg. vær forberedt og ikke la det knekke deg men prøve å fokusere på de dagene som er bra. Husk det som er bra!! Store eller små ting, samme hva det er, så lenge det gir deg noe!! :)

Lykke til!! Og håper dagen i dag bli bedre enn hva natten var!! Ønsker deg en fantastisk dag!!! :) prøv å gjøre noe som gjør deg glad, noe som gir deg et smil eller enda bedre en god latter ;) T

Trist å høre at du kjenner deg igjen.. vil ikke at andre også skal ha det slik. Tusen takk for gode råd. Du har helt rett, selv om det går bedre så vil det komme tyngre dager. Ja.. de små tingene er viktig å ta vare på. Tusen takk snille deg <3 I lige måde. Jeg skal prøve. Jeg lover.  

Skrevet

Det gjør så vondt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :/

Skrevet

Jeg er alene. Det føles vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg er så dritt lei dette. Jeg prøver kanskje være sterk.. men det er omvendt. Livet mitt har gått til helvete helt siden barneskolen. Trodde endelig det begynte å bli bedre, men neida. Alltid må ting skje. Det var alt.. Ha en god natt... :/

Hei!

En ting du kan gjøre er å finne ut hva som er galt, når det startet også fremlegge dette i sin tydelighet for en psykiater.

Ofte får man et svar.

Jeg fikk av den grunn en autismediagnose, denne hjalp meg så til å forstå hvorfor jeg ikke er eller noen gang har vært som andre. Svaret ga meg med tiden ro og aksept for situasjonen.

Men jeg tror jeg var heldig som fikk en psykiater som ikke sendte meg ut igjen, alene med kun en diagnose, men som fulgte meg tett opp i årene som fulgte, jeg trengte den støtten, fordi jeg trengte forklaringer jeg med autisme er avhengig av.

Det fins mye god hjelp, man må bare være tydelig på hva man strever med til en rett fagperson.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...