Gå til innhold

Jeg vurderer å ikke møte opp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt knust bokstavelig talt. Jeg klarer ikke øve. Jeg kommer til å få stryk. Det er sikkert flaut å ikke kunne noe som helst. Vurderer å ikke møte opp. Men da får jeg ikke vurdert i faget og må ta det opp igjen. Faen heller. Livet mitt går til helvete.

Jeg skulle aldri begynt på skolen igjen. Jeg har vonde tanker. Det gjør så vondt. Kan ikke dette helvete gå over snart:(?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har absolutt ingen å prate med :(

Trist at du sliter sånn for tiden. Håper du får det bedre snart.

Skrevet

Møt opp og stryk, heller enn å sitte hjemme og stur, hvertfall. Fort gjort å ville gjemme seg, men ingen får uansett vite hva du har svart i morgen uansett, om du syns dette i fælt i forhold til hva andre vil se og mene om deg. Tror du vil angre på om du ikke møter opp. Kanskje du klarer en 2er, så får du eventuelt forbedre den senere?  :)

Jeg har selv droppet ut av skole, brukt masse penger på å ta nettskole men kaste bort absolutt alt, ikke lese noe og ikke engang prøve ta eksamen. Livet går videre, jeg lover  ;)

Skrevet

Trist at du sliter sånn for tiden. Håper du får det bedre snart.

Tusen takk kjære deg <3

Skrevet

Møt opp og stryk, heller enn å sitte hjemme og stur, hvertfall. Fort gjort å ville gjemme seg, men ingen får uansett vite hva du har svart i morgen uansett, om du syns dette i fælt i forhold til hva andre vil se og mene om deg. Tror du vil angre på om du ikke møter opp. Kanskje du klarer en 2er, så får du eventuelt forbedre den senere?  :)

Jeg har selv droppet ut av skole, brukt masse penger på å ta nettskole men kaste bort absolutt alt, ikke lese noe og ikke engang prøve ta eksamen. Livet går videre, jeg lover  ;)

Det er sant. Jeg kommer til å møte opp. Da får jeg ialfall en 1 eller 2. Det er bedre enn ikke vurdert

Skrevet

Jeg er helt knust bokstavelig talt. Jeg klarer ikke øve. Jeg kommer til å få stryk. Det er sikkert flaut å ikke kunne noe som helst. Vurderer å ikke møte opp. Men da får jeg ikke vurdert i faget og må ta det opp igjen. Faen heller. Livet mitt går til helvete.

Jeg skulle aldri begynt på skolen igjen. Jeg har vonde tanker. Det gjør så vondt. Kan ikke dette helvete gå over snart:(?

Jeg fikk 4 + :D

Hvilke tanker gjør du deg om hvordan du ser på ting og hvordan ting virkelig er ?

Skrevet

Hvilke tanker gjør du deg om hvordan du ser på ting og hvordan ting virkelig er ?

Jeg hadde seriøst aldri trodd det. Jeg begynte å øve først bra klokka 12 i natt. Og leste litt på morgningen. Hvordan skulle jeg vite det skulle gå så bra? Jeg fikk vist mer inn i hodet enn jeg trodde haha.

Skrevet (endret)

Jeg hadde seriøst aldri trodd det. Jeg begynte å øve først bra klokka 12 i natt. Og leste litt på morgningen. Hvordan skulle jeg vite det skulle gå så bra? Jeg fikk vist mer inn i hodet enn jeg trodde haha.

Hvis du tror at du går fra stryk til 4+ etter 1 eller 2 timer lesing før prøven, så skal du få lov til det. Men jeg tror ikke det var tilfellet.

Endret av schizoid1337
Skrevet

Hvis du tror at du går fra stryk til 4+ etter 1 eller 2 timer lesing før prøven, så skal du få lov til det. Men jeg tror ikke det var tilfellet.

Hva tror du da?

Skrevet

Hva tror du da?

Jeg tror du rakker ned på deg selv, fordi du er preget av en sykdom.

I tillegg katastrofetenker du mye. 

Jeg synes du skal ofre mer oppmerksomhet til det som skjer rundt deg, og mindre til hva som skjer i hodet ditt. Verden er ikke ond, men du opplever den som ond.

Gratulerer med godt resultat :)

Skrevet

Hva tror du da?

Jeg vil tippe at situasjonen var omtrent slik:

1127h1e.png

Skrevet

1127h1e.png

Haha, genialt :)

Skrevet

Jeg tror du rakker ned på deg selv, fordi du er preget av en sykdom.

I tillegg katastrofetenker du mye. 

Jeg synes du skal ofre mer oppmerksomhet til det som skjer rundt deg, og mindre til hva som skjer i hodet ditt. Verden er ikke ond, men du opplever den som ond.

Gratulerer med godt resultat :)

Jeg rakker ned på meg selv fordi jeg er dum og klarer ingenting hvis jeg ikke rakker ned på meg selv. Gi en god grunn til at verden ikke er ond.

Tusen takk ^^

Skrevet

1127h1e.png

Kanskje den tabellelen hadde riktig denne gang, men bare vent til fredag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...