Caylee Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Jeg skrev " er det noe galt? vær så snill å fortell meg istedenfor å lahver å svare meg. like greit å bare bli ferdig med det med en gang" 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Du er åpenbart meget syk nå, og du starter mange tråder som det ikke er så åpenbart hva en skal svare på. Jeg synes du skal ringe behandleren din i morgen, samt ta de medisiner du er anbefalt å ta. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Skrevet 1. desember 2013 (endret) Du er åpenbart meget syk nå, og du starter mange tråder som det ikke er så åpenbart hva en skal svare på. Jeg synes du skal ringe behandleren din i morgen, samt ta de medisiner du er anbefalt å ta. Er jeg "meget" syk???haha Hvilken behandler? En i throndheim? hvilke medsiner da siden du tydeligvis vet jeg går på medsiner Endret 1. desember 2013 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Skrevet 1. desember 2013 (endret) Det er du som er syk! Du ser det bare ikke selv. Endret 1. desember 2013 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Skrevet 1. desember 2013 Han svarte. Han sa han var sliten derfor han ikke svarte. Han noe som "Det er ikke noe galt, jeg er bare sliten:( " Problem løst ^^ Hvorfor er det noe "syk" i det? Nå ble jeg glad. Han liker meg fortsatt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Det er sykt fordi det eneste du tenker på at om han svarer eller ikke, og humøret ditt styres av om du får svar av ham eller ikke. Du går rett i kjelleren når du ikke hører fra han og fokuserer ikke på annet- og vips så er alt helt topp når du får svar. Anonymous poster hash: d9794...702 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Det er sykt fordi det eneste du tenker på at om han svarer eller ikke, og humøret ditt styres av om du får svar av ham eller ikke. Du går rett i kjelleren når du ikke hører fra han og fokuserer ikke på annet- og vips så er alt helt topp når du får svar. Anonymous poster hash: d9794...702 Er det sykt nå plutselig? Alt er sykt nå for tiden.. Men ja, jeg vet jeg er umormal. Jeg er ikke dum. Men at det er sykt vil jeg ikke kalle det. Han styrer hele humøret mitt, men hva så? Noen styrer det uansett. Er det ikke han er det venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.