Gå til innhold

Når han ikke svarer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en gang han ikke svarer kommer de vonde tankene. Jeg vurderte å gjøre meg selv vonde ting. men siden han har svart er problemet løst. Hvorfor må jeg ha det slik? Jeg blir så redd. Jeg kan finne på masse dumt. Hva sier jeg ikke her. Men men... Hvor lenge skal jeg forsette ha det slik? Det er slitsomt :( og gjør meg engstelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en gang han ikke svarer kommer de vonde tankene. Jeg vurderte å gjøre meg selv vonde ting. men siden han har svart er problemet løst. Hvorfor må jeg ha det slik? Jeg blir så redd. Jeg kan finne på masse dumt. Hva sier jeg ikke her. Men men... Hvor lenge skal jeg forsette ha det slik? Det er slitsomt :( og gjør meg engstelig

Kan du ikke ta kontakt med behandler i morgen? Nå sliter du kjære deg. Skriver i beste mening <3

Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med behandler i morgen? Nå sliter du kjære deg. Skriver i beste mening <3

Jeg har ikke noen behandler.. jeg valgte selv å gå helt ut av psykiatrien når jeg fikk valget. Så min egen feil.. men det går fint. Jeg klarer meg så lenge jeg har han.. men hva om jeg ikke har han lenger :/? Jeg vet, du er så god kjære deg <3

Skrevet

Jeg har ikke noen behandler.. jeg valgte selv å gå helt ut av psykiatrien når jeg fikk valget. Så min egen feil.. men det går fint. Jeg klarer meg så lenge jeg har han.. men hva om jeg ikke har han lenger :/? Jeg vet, du er så god kjære deg <3

Men de vil sikkert hjelpe deg igjen. Hvem er han?

Skrevet

Jeg tenker at du ikke er moden nok til å ha et forhold, du må først få orden på ditt eget liv.

Skrevet (endret)

Men de vil sikkert hjelpe deg igjen. Hvem er han?

Ja..men stoler ikke på dem lenger. Han er "kjæresten" min. Verdens snilleste og kjekkeste Han hadde ikke svart meg siden i går tidlig. jeg var så fra meg at jeg bare gråt og gråt og de vonde tankene om selvskading kom..

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg tenker at du ikke er moden nok til å ha et forhold, du må først få orden på ditt eget liv.

Moden nok? jeg er 19år. Jeg har faktisk ganske orden på mitt liv når det går fint.

Skrevet

Ja..men stoler ikke på dem lenger. Han er "kjæresten" min. Verdens snilleste og kjekkeste hehe. Han hadde ikke svart meg siden i går tidlig. jeg var så fra meg at jeg bare gråt og gråt og de vonde tankene om selvskading kom..

Ok, du har kjæreste, det visste jeg ikke. Lykke til med det og en god klem :)

Skrevet

Ok, du har kjæreste, det visste jeg ikke. Lykke til med det og en god klem :)

Vet ikke helt om det er kjæreste da.. vi har ikke snakket om det på den måten. Men vi har klint, og kaller hverandre forskjellig hyggelige ting så hva er man da? Tusen takk ^^ Klem tilbake <3

Skrevet

Vet ikke helt om det er kjæreste da.. vi har ikke snakket om det på den måten. Men vi har klint, og kaller hverandre forskjellig hyggelige ting så hva er man da? Tusen takk ^^ Klem tilbake <3

Man er vel kjærester da, håper det kan tilføye livet ditt noe positivt. Håper du får en god natt og vurderer og kontakte hjelpeapparatet, kanskje du trenger det. De er der får å hjelpe, håper du får tillit til dem igjen. Noen ganger i livet trenger en støtte. Natta <3

Skrevet (endret)

Haha, han er den eneste som likte det nye bildet mitt på face .. Men bra han likte det da ^^

Endret av Caylee
Skrevet

Man er vel kjærester da, håper det kan tilføye livet ditt noe positivt. Håper du får en god natt og vurderer og kontakte hjelpeapparatet, kanskje du trenger det. De er der får å hjelpe, håper du får tillit til dem igjen. Noen ganger i livet trenger en støtte. Natta <3

Det håper jeg også. Og det gjør han allerede ^^

Ja.. jeg får se. Kanskje hvis det blir alt for ille. Jeg har vurdert det flere ganger.. men jeg vet ikke. Natta kjære deg <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...