Gå til innhold

Virker abilify på depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så veldig nede for tiden. Det vil si opp og ned, akkurat nå er det sort. Sliter med disse svingningene. Trodde ikke det var mulig å bli så sliten. Kroppen er blytung. Er det noe håp om at abilify snart kan hjelpe? Har brukt den i ovet 4 uker nå. Bruker også wellbutrin, kan det være en ide å øke denne til 450 mg i tillegg?

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: c54fb...f33

Skrevet

Lurer på om det er individuellt når medisiner begynner å fungere? Kanskje du er "immun" mot Abilify?

Wellbutrin har jeg god erfaring med.Jeg står på 300 mg. Måtte opp i den dosen for å få effekt. Noen sier at Wellbutrin ikke er ideelt for bipolare. Jeg vet ikke, men her svinger det også veldig mye. Utrolig slitsomt. De dagene jeg er helt utmattet, legger jeg meg alltid etter middag og sover i halvannen time. Jeg har fortalt barna hvorfor jeg er sånn, og de er vant til det.

Er Abilify et ap?

Skrevet

Lurer på om det er individuellt når medisiner begynner å fungere? Kanskje du er "immun" mot Abilify?

Wellbutrin har jeg god erfaring med.Jeg står på 300 mg. Måtte opp i den dosen for å få effekt. Noen sier at Wellbutrin ikke er ideelt for bipolare. Jeg vet ikke, men her svinger det også veldig mye. Utrolig slitsomt. De dagene jeg er helt utmattet, legger jeg meg alltid etter middag og sover i halvannen time. Jeg har fortalt barna hvorfor jeg er sånn, og de er vant til det.

Er Abilify et ap?

Abilify er et ap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...