AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg ser rare ting når jeg våkner, som flyter over hodet mitt. Jeg prøver å fange det. De virker så ekte. Disse synene blir bare verre og verre tror jeg. Jeg har det ikke helt mørkt på soverommet fordi gangdøra står oppe og det er lys på gangen. De varer i maks 8 sekunder. Bør jeg ta opp disse synene med en lege eller nevrolog?Anonymous poster hash: 3b5da...acd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg ser rare ting når jeg våkner, som flyter over hodet mitt. Jeg prøver å fange det. De virker så ekte. Disse synene blir bare verre og verre tror jeg. Jeg har det ikke helt mørkt på soverommet fordi gangdøra står oppe og det er lys på gangen. De varer i maks 8 sekunder. Bør jeg ta opp disse synene med en lege eller nevrolog?Anonymous poster hash: 3b5da...acd Tror alle kan oppleve dette idet de våkner, man er ikke helt ute av drømmeland. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Det er nok bare problemer i forb. med oppstart av "våken-funksjonene" i hjernen! Men det er kanskje lurt å ta det opp med noen likevel, for å være på den sikre siden. 0 Siter
ISW Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Ja, jeg tror de fleste av oss iblant går inn i en "halv-psykotisk" (merk anførselstegn) tilstand når vi enten holder på å sovne eller våkne. Iblant "tror" jeg at hjertet mitt stanser, at jeg faller, at jeg slutter å puste, osv. når jeg sovner. Og hvis jeg våkner av en drøm, så virker den utrolig "sann" akkurat der og da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Problemet er at jeg ofte ser dem før jeg har sovnet, hvis jeg foreksempel prøver å sove foreksempel. De forsvinner like fort som de kommer, idet jeg prøver å fange dem.Anonymous poster hash: 3b5da...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 I går såg jeg et regnbuetre, og i natt såg jeg skye-spindelvev bølger over hodet mitt. Jeg ble litt sur på synen fordi jeg ikke vet hva som skjer når det skjer. Jeg vet jeg er i senga og ser syner, men jeg vet ikke hvorfor synene kommer.Anonymous poster hash: 3b5da...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 La de være der og slutt å "fange" dem. Hvorfor det? Jeg liker å prøve å fange dem. De er ekle og noenganger skremmende.Anonymous poster hash: 3b5da...acd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 En annen gang såg jeg spindelvev i taklampen som sakte forsvant. Jeg liker ikke synene, derfor prøver jeg somregel å fange dem for å få dem bort eller for å se om de er ekte.Anonymous poster hash: 3b5da...acd 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Jeg duppet av litt for litt siden, og da begynte jeg å kjenne lukten av brent plastikk... men så våknet jeg skikkelig, og da forsvant lukten. Så det er mye merkelig som kan skje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.