Gondor Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Det suser i sivet! Forbannet, så sur, så lei meg, så redd, så lei av hele verden, så gråtkvalt. Alt i løpet av en dag. I dag: energiløs, rolig, selvopptatt (kanskje jeg alltid er det.., men jeg er veldig engasjert i barna da), og så vidunderlig fred med et hodet som er helt stille. Jeg blir i hvert fall ikke følelsesmessig flat av medisiner! Livet er ikke mye kjedelig nei. Det skjer lite i mitt fysiske liv, men inni meg er det sirkus. Noen flere som har det sånn? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Det suser i sivet! Forbannet, så sur, så lei meg, så redd, så lei av hele verden, så gråtkvalt. Alt i løpet av en dag. I dag: energiløs, rolig, selvopptatt (kanskje jeg alltid er det.., men jeg er veldig engasjert i barna da), og så vidunderlig fred med et hodet som er helt stille. Jeg blir i hvert fall ikke følelsesmessig flat av medisiner! Livet er ikke mye kjedelig nei. Det skjer lite i mitt fysiske liv, men inni meg er det sirkus. Noen flere som har det sånn? Sirkus er pyton. Håper du får bedre dager snart. 0 Siter
Gondor Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Skrevet 3. desember 2013 Nei. Hvordan har du det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.