Gå til innhold

Jeg er så negativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så negativ, blir dritt lei meg selv. Gråter noen ganger uten grunn, hva faen liksom? Jeg må skjerpe meg. Jeg må ta meg isammen. Jeg har det bra. Og så oppfører jeg meg slik? Jeg har et bra liv, men jeg bare sutrer. Herregud. Jeg kommer til å angre senere på hvor negativ jeg er. nei ass. Fra i morgen av skal jeg skjerpe meg drastisk.  

Skrevet

Jeg trodde jeg var deprimert men jeg kan umulig være det. Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut. Jeg går på skolen. Jeg er med venner. Hvem deprimerte er vel det? Livet er som en svart hvit film men betyr vel ikke jeg er deprimert? Det er sikkert bare jeg som er negativ.

Skrevet

Imorgen skal jeg begyne å trene. Jeg skal spise sundt. Jeg skal gå rundt og smile hele tiden. Jeg skal tvinge meg selv til å ikke gråte. Jeg skal sminke meg hver dag og gå rundt med pene klær. Det skal se ut som jeg er velykket. Jeg skal virke velykket.

Skrevet

Jeg stryker på tentamen imorgen men det går helt greit. Det viktigste er at jeg er glad og trives med meg selv. Se.. nå er jeg positiv. Skal på overnatting med to venniner for å feire 4 overståtte tentamener på fredag. Pluss møte "kjæresten". Jeg er glad. Jeg må slutte å tenke på vonde minner. jeg må slutte tenke på den andre verden. Jeg må bare tenke positivt. For jeg har mye å være glad for. Sånn ferdig. Skal ikke si noe mer. Jeg angrer på at jeg lagde denne tråden. kan noen slette den?

Skrevet

hahahahhah det var nære på! Sier ikke hva, ikke sikkert dere merket det haha

Captain Cheeseheart
Skrevet

Tror du kan ha nytte av å bli mer ærlig. Ovenfor deg selv, og omgivelsene. Det virker som du må spille en rolle som du egentlig ikke klarer å spille, med det resultat at du får disse "sammenbruddene".

Du skal ikke trene, gjøre det bra på skolen og være konstant glad for andre grunner enn at det har en verdi i seg selv (egenverdi).

Skrevet

Tror du kan ha nytte av å bli mer ærlig. Ovenfor deg selv, og omgivelsene. Det virker som du må spille en rolle som du egentlig ikke klarer å spille, med det resultat at du får disse "sammenbruddene".

Du skal ikke trene, gjøre det bra på skolen og være konstant glad for andre grunner enn at det har en verdi i seg selv (egenverdi).

godt sagt!!!!!

Skrevet (endret)

Jeg er så negativ, blir dritt lei meg selv. Gråter noen ganger uten grunn, hva faen liksom? Jeg må skjerpe meg. Jeg må ta meg isammen. Jeg har det bra. Og så oppfører jeg meg slik? Jeg har et bra liv, men jeg bare sutrer. Herregud. Jeg kommer til å angre senere på hvor negativ jeg er. nei ass. Fra i morgen av skal jeg skjerpe meg drastisk.  

Dumt for deg at du har det så vondt, jeg skjønner at følelsen av det vonde lett blir frustrerende og altoppslukende. Jeg tror du kan komme til å angre at du ikke tok i mot hjelp tidligere.

Endret av Kayia
Skrevet

hahahahhah det var nære på! Sier ikke hva, ikke sikkert dere merket det haha

Jeg tror du trenger å gå til oppfølgende samtaler jevnlig, gjør du det nå? Det du skriver bærer preg av at du sliter med mye, men samtidig liker jeg å lese at du er i gang med skolen. Fikk du plass på spesialskolen allikevel eller går du på ordinær vgs?

Skrevet

Jeg tror du trenger å gå til oppfølgende samtaler jevnlig, gjør du det nå? Det du skriver bærer preg av at du sliter med mye, men samtidig liker jeg å lese at du er i gang med skolen. Fikk du plass på spesialskolen allikevel eller går du på ordinær vgs?

Nei. går ikke til psykolog.

Jeg går på vanlig skole. Vgs 3 påbygg til generell studiekompetanse. Det beste valget jeg har gjort noen gang, å starte der igjem.

Skrevet

Sant..

Skrevet

Dumt for deg at du har det så vondt, jeg skjønner at følelsen av det vonde lett blir frustrerende og altoppslukende. Jeg tror du kan komme til å angre at du ikke tok i mot hjelp tidligere.

jeg angrer på at jeg fortalte noen noe som helst

Skrevet

jeg angrer på at jeg fortalte noen noe som helst

Hvorfor da?

Skrevet

Hva mener du? Hvem er de?

To jeg ble kjent med på nettet. Jeg fortalte dem hvordan jeg hadde det. Og de sladret til politiet. Jeg skulle aldri sagt en dritt. Det er det jeg anger mest på i hele mitt liv. Noen ganger er det best holde ting for seg selv.

Skrevet

To jeg ble kjent med på nettet. Jeg fortalte dem hvordan jeg hadde det. Og de sladret til politiet. Jeg skulle aldri sagt en dritt. Det er det jeg anger mest på i hele mitt liv. Noen ganger er det best holde ting for seg selv.

Men hva vil du da? Du har startet ganske mange innlegg (og for det meste besvart dem selv) de siste dagene om at du ikke ønsker å ha det sånn som du har det nå?

Du burde være glad for at noen griper inn, siden det er det eneste som kan hjelpe deg akkurat nå.

Skrevet

Hvorfor skriver du så mange innlegg da? Du virker rimelig ustabil.

Skrevet

Hvorfor skriver du så mange innlegg da? Du virker rimelig ustabil.

Fordi jeg har mye inni meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...