Gå til innhold

klarer ikke en dag uten abilify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjentes ut som om hjernen blødde, det var så ubehagelig, jeg fikk selvmordstanker av det. Jeg fattet ikke at hjernen min skal være i så dårlig forfatning. Så merket jeg at det var lidt mot kveld og jeg hadde glemt å ta medisinene mine. Så kom jeg hjem og fikk tatt abilify og litium, og vips så kjennes hjernen min helt okay ut.

Jeg klarer ikke en dag uten abilify!

xxløvetannxx
Skrevet

Disse medisinene er skumle. Er livredd for å bli avhengig. Noen må dessverre gi tapt.

Skrevet

Medisinene er da ikke det skumle, de hjelper jo! Er det å gå uten, om så bare for en dag, som er skummelt.

Skrevet

Men sånn er det kanskje å ha hatt manisk psykose, man blir aldri seg selv igjen, hjernen reparerer seg ikke og man blir avhengig av Abilify.

xxløvetannxx
Skrevet

Medisinene er jo laget for å skape avhengighet. Det føles som de hjelper, men jeg tror de skaper fler problemer enn de løser.

Skrevet

kom ikke her og si at medisinen er problemet, når problemet litt i hodet mitt.

jeg gikk lenge uten abilify og endte opp med å bli innlagt, så dårlig var jeg i hodet mitt.

xxløvetannxx
Skrevet

Hvis du vil jeg skal si du er syk i hodet, så kan jeg si det. Men dette er et forum hvor man utveksler meninger, og da må du tåle å ikke bli strøket med hårene.

xxløvetannxx
Skrevet

Noen som er nærtagende ser jeg. Finnes sikkert en fin vanedannende medisin mot det også :-) Ville tenkt mer på hva jeg puttet inn i munnen enn på hva som kom ut av den.

Skrevet

Til opplysning så kom problemt med hodet FØR jeg fikk utskrevet abilify, så du tar feil. Det var pga hodet jeg fikk abilify i utgangspunktet og det hjelper.

xxløvetannxx
Skrevet

Flott at du syns det hjelper. Jeg skal ikke ta fra deg illusjonen om at Abilify og annet grums er bra for deg :-)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Nå da, captain cheeseheart?

Jeg er inhabil, pga. at jeg syns det er fint å lese dette, men jeg tror du fortsatt har mye å gå på.  :lol:

xxløvetannxx
Skrevet (endret)

Mulig det er medisiner som gjør deg så vanskelig å kommunisere med? Eller har psykosen ødelagt din sans for normalt folkeskikk?

Endret av xxløvetannxx
Skrevet

Hva med deg som hetser folk som trenger antipsykotika? Fint for deg at du klarer deg uten (eller var du så frekk med?).

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg sluttet på ap i oktober etter langvarig bruk. Kan ikke huske sist jeg var så fornøyd med tilværelsen :-)

Skrevet

Btw pro tip fra en fyr som trolig har mest erfaring fra internett på DOL:

" Dont feed the trolls "

-Scoizoid1337

Skrevet

Da er du fortsatt et par mnd unna den tiden det tok meg å bli innlagt etter ap slutt sist :-)

xxløvetannxx
Skrevet

Håper jeg slipper innleggelse da. Har sluttet hos psykiateren også, så da skulle jeg være trygg. Kan ikke tenke meg det livet jeg hadde med månedslange innleggelser igjen. Det var verre enn selve psykosen.

Skrevet

Det er drøyt å slenge dritt om det å ta medisin som er nødvendig løvetann. Du risikerer å sette griller i hodet på folk som ikke er like reflekterte som TS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...