Gå til innhold

blir sur, nede, og gir helt opp.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei har gått på nav i 3 år og jobbet i halv annet år før dette. før jeg begynte og jobbe gikk alt greit og jeg hadde lyst til og jobbe, men så når jeg hadde jobbet i nærmere et år begynte jeg og føle meg sliten, negativ, trøtt, og etterhvert sur og det ble bare være og være helt til jeg ikke klarte og jobbe mer så følte jeg måtte si opp. så ble jeg bare mer negativ slutta og stole på folk og dyttet familie og venner bort jeg mente jeg hadde god grunn til det men har også ofte tenkt at det kanskje bare er meg som har vært alt for negativ og i dårlig humør og har tenkt helt feil angående disse tingene. etterhvert ble jeg mere sur og nede og negativ og tilslutt begynte jeg og tenke at livet ikke var verdt og leve og att det er ikke noe vits i og prøve for det kommer bare til og gå til helvete uansett. men så begynte det og bli bedre for innså at noe var galt og prøvde og jobbe med det sjøl, følte faktisk at ting gikk veldig i riktig vei, men så kom jeg inn i nav systemet og etter det har ting begynt å gå bedre å jeg føler jeg kan ha det bra når jeg for fri fra nav eller og jobbe men med en gang de sender meg på et kurs eller ut i praksis(jobb) kommer alt det negativet jeg har nevnt ovenfor tilbake igjen og for vær gang blir det bare være og være. er dette noe en psykolog kunne hjulpet med? isåfall vet du om noen psykologer i kristiansands området som du kan anbefale? og hvis jeg trenger hjelp fra psykolog tror du jeg trenger medikamenter?

motorPrøysen
Skrevet

Jeg tror dette er noe en psykolog kunne hjulpet med. Du kan få fastlegen din til å henvise deg. Har du en god dialog med din NAV-kontakt er det godt mulig NAV kan finne en psykolog til deg også.

Hvorvidt du trenger medikamenter er noe du må finne ut av i samarbeid med legen din. Mange som går til psykolog bruker ingen medikamenter for psykiske lidelser.

Skrevet

Jeg tror dette er noe en psykolog kunne hjulpet med. Du kan få fastlegen din til å henvise deg. Har du en god dialog med din NAV-kontakt er det godt mulig NAV kan finne en psykolog til deg også.

Hvorvidt du trenger medikamenter er noe du må finne ut av i samarbeid med legen din. Mange som går til psykolog bruker ingen medikamenter for psykiske lidelser.

Tusen takk for ditt svar.

Anonymous poster hash: e355b...057

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...