Gå til innhold

Møte han eller ikke? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig møte han idag men jeg føler meg så stygg :( han har sagt han ble forelska i ansiktet mitt, men hva om.. det er annerledes nå? at han ikke liker det alikevel? Dette virker kanskje teit siden jeg møtte han for en uke siden.. men jeg er seriøst stygg :( vet ikke hva jeg skal gjøre, Vil ikke såre han heller.. det har ingenting med han å gjøre. Det er jeg som er problemet..

Skrevet

Dra og møt han du, han er jo intressert i deg :)

Ikke la redselen din for å bli avvist ødelegge for deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg skal gi deg et godt råd for all mellommenneskelig kommunikasjon:

Ta folk på ordet. Forvent og forlang at det de mener og det de sier er det samme.

Hvis det ikke er det samme, la det være deres ansvar,  ikke ditt.

Skrevet (endret)

Takk for svar. Det ordnet seg. Skal møte han imorgen stedenfor.. men jeg er sikkert like stygg imorgen.. haha

Endret av Caylee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...