Gå til innhold

Søvnproblem NHD-fortsettelsen

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg fikk stilnoct med legen. Saken er bare den at når jeg har svelget pillen og kommet meg i seng, da får jeg PANIKK.Rett og slett livredd for å sovne. Det ender med at jeg åpner øynene, skrur på lyset og finner frem mobilen. Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg vil advare deg mot å ta en til. Det kan forsterke problemet i stedet for å løse det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ingen medisin kan hjelpe deg om du har en adferd som holder deg våken.

Kjøp et nattlys som gir et lite "måneskinn" i rommet. La mobilen ligge.

Skrevet

Ingen medisin kan hjelpe deg om du har en adferd som holder deg våken.

Kjøp et nattlys som gir et lite "måneskinn" i rommet. La mobilen ligge.

Er det bare meg, eller virker sånne medisiner i det hele tatt på noen? For meg virker de like godt i nattbordskuffen som i magen!

xxløvetannxx
Skrevet

Har tanker om at jeg kun kan sove 5 timer...samtidig hører jeg lyder og ord/snakking som ikke er der. Skremmende selv om jeg er klar over at det ikke er ekte. Dette skremmer meg fra å sove/lukke øynene og slappe av.

Skrevet

Har tanker om at jeg kun kan sove 5 timer...samtidig hører jeg lyder og ord/snakking som ikke er der. Skremmende selv om jeg er klar over at det ikke er ekte. Dette skremmer meg fra å sove/lukke øynene og slappe av.

Kanskje det ikke var lurt å slutte på ap likevel?

xxløvetannxx
Skrevet

Kanskje det ikke var lurt å slutte på ap likevel?

Nja, jeg tror der bare er en fase. Det går nok over. Hvis ikke får jeg bare krype til korset og starte opp igjen. Er ikke verre enn det. Men jeg vil jo selvfølgelig klare meg uten.

Skrevet

Nja, jeg tror der bare er en fase. Det går nok over. Hvis ikke får jeg bare krype til korset og starte opp igjen. Er ikke verre enn det. Men jeg vil jo selvfølgelig klare meg uten.

Høres ut som en god plan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...