xxløvetannxx Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Jeg fikk stilnoct med legen. Saken er bare den at når jeg har svelget pillen og kommet meg i seng, da får jeg PANIKK.Rett og slett livredd for å sovne. Det ender med at jeg åpner øynene, skrur på lyset og finner frem mobilen. Hva gjør jeg nå? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Jeg vet ikke, men jeg vil advare deg mot å ta en til. Det kan forsterke problemet i stedet for å løse det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Ingen medisin kan hjelpe deg om du har en adferd som holder deg våken. Kjøp et nattlys som gir et lite "måneskinn" i rommet. La mobilen ligge. 0 Siter
Nycora Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Ingen medisin kan hjelpe deg om du har en adferd som holder deg våken. Kjøp et nattlys som gir et lite "måneskinn" i rommet. La mobilen ligge. Er det bare meg, eller virker sånne medisiner i det hele tatt på noen? For meg virker de like godt i nattbordskuffen som i magen! 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Skrevet 7. desember 2013 Har tanker om at jeg kun kan sove 5 timer...samtidig hører jeg lyder og ord/snakking som ikke er der. Skremmende selv om jeg er klar over at det ikke er ekte. Dette skremmer meg fra å sove/lukke øynene og slappe av. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Har tanker om at jeg kun kan sove 5 timer...samtidig hører jeg lyder og ord/snakking som ikke er der. Skremmende selv om jeg er klar over at det ikke er ekte. Dette skremmer meg fra å sove/lukke øynene og slappe av. Kanskje det ikke var lurt å slutte på ap likevel? 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Skrevet 7. desember 2013 Kanskje det ikke var lurt å slutte på ap likevel? Nja, jeg tror der bare er en fase. Det går nok over. Hvis ikke får jeg bare krype til korset og starte opp igjen. Er ikke verre enn det. Men jeg vil jo selvfølgelig klare meg uten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Nja, jeg tror der bare er en fase. Det går nok over. Hvis ikke får jeg bare krype til korset og starte opp igjen. Er ikke verre enn det. Men jeg vil jo selvfølgelig klare meg uten. Høres ut som en god plan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.