Gå til innhold

Pyskisk lidelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en psykisk lidelse at man blir slått ut av andres smerte. Eks. deprimert selv av å omgås deprimerte og negative personer. Tiltaksløs selv av å omgås tiltaksløse personer. Kan dette være sider ved en selv som blir forsterket i møte med andre? Jeg blir ikke sint hvis andre er sinte osv. men lett påvirkelig ved visse sinnstilstander. Hypersensitivitet? Hmm..... er det egentlig at man selv har problemer? Bare lurer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en psykisk lidelse at man blir slått ut av andres smerte. Eks. deprimert selv av å omgås deprimerte og negative personer. 

Er ikke det ganske "normalt"?

Captain Cheeseheart
Skrevet

En må huske at mange menneskelige trekk er "normale" i små doser, men at det ofte kan dreie seg om noe "psykt" om det er "mye" nok av det. Så det er kanskje litt vanskelig å si noe om dette med så liten informasjon.

Skrevet

Takk for svar! Da anser jeg meg selv som "normal", enn så lenge ;)

Ja, det er sant det. Man skal vel ikke sykeliggjøre alt, noe jeg kanskje har en tendens til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...