Gå til innhold

Underdanighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av våre nye landsmenn liker også å dominere kvinner, så hvis du trives med å gå rundt dekket av et laken, er jo det også en mulighet

Herregud. Det blir da noe helt annet enn den domineringen de empatiske etnisk norske dominante mannemennene driver med, skjønner du vel? Underkastelse uten de der rare hodeplaggene kan være kjempesunt for kvinner. Da slipper de å tenke så mye og bry de små hodene med vanskelige ting, og kan konsentrere seg om å være søte og snille og gi perfekte blowjobs.

Skrevet

Ja, vi er vel litt av noen spøkefugler. Nei, nå får dere dominere og underkaste dere så mye dere vil. Denne dama går og legger seg. God natt! :)

Skrevet

Ja, vi er vel litt av noen spøkefugler. Nei, nå får dere dominere og underkaste dere så mye dere vil. Denne dama går og legger seg. God natt!  :)

Har du spurt herren i huset om du får lov?

Anonymous poster hash: 5292d...db7

Skrevet

Mange av våre nye landsmenn liker også å dominere kvinner, så hvis du trives med å gå rundt dekket av et laken, er jo det også en mulighet

Det er visstnok mange som frivillig går rundt med laken (eller telt om du vil).

Skrevet

Det er visstnok mange som frivillig går rundt med laken (eller telt om du vil).

mange? du mener vel alle, det er ihvertfall det media sier, og da er det nok sant

Skrevet

mange? du mener vel alle, det er ihvertfall det media sier, og da er det nok sant

Ja, media farer aldri med løgn. Selvfølgelig ikke.

Skrevet

Ikke erfaring fra seksuell underdanighet, nei, men fra å være dominant og vise skikkelig hensyn. Hvis noen tror at det ikke er mulig å være dominerende og samtidig vise hensyn og empati, ja, da kommer de til ditt standpunkt. Alternativt at de legger en helt annen betydning i å være dominerende - det vil si å å være sadist eller tyrannisere, hvilket er fullstendig uakseptabelt selvfølgelig. Da kommer de også til ditt standpunkt.

Jeg har altså andre erfaringer enn deg og vet at det fungerer. Som far styrer jeg mitt hjem, mine ord er bestemmende for resten av familien. Sånn sett er jeg dominerende. Men jeg tyranniserer ikke, derimot lytter til deres behov og anstrenger meg mye for at de skal ha det godt på alle måter. Om noen rødstrømper ikke tror det kan være sant, ja så er det helt greit for meg.

Her i landet er såkalt likestilling en mental tvangstrøye som blir forsøkt tredd ned over hodet på alle. Det har jeg kun avsky for. Noen ser ikke forskjellen på den ensrettingen som kommer med såkalt likestilling og virkelig likeverd for alle.

De forestillingene om selvdestruktivitet og hensynsløshet som du prediker, er jeg dypt uenig i. Folk må få leve slik de finner det best selv. Hverken trådstarter eller jeg eller noen andre har noen plikt til å dokumentere våre påstander i så måte. Enhver er fullt ut berettighet til å danne egne meninger på eget grunnlag uten å måtte dokumentere det for den som måtte være uenig. Det har med ytringsfrihet å gjøre. Og det synes jeg du skulle respektere.

Kødder du med meg nå?? Du mener at du ikke trenger å dokumentere, men når dine argumenter bygger på REN dokumentasjon og påstander så vil jeg gjerne se den. Du har ikke erfaring med underdanighet, men kan likevel påstå at det er bra sett fra ditt ståsted....?? Selvsagt er det bra for den dominante å bli tilfredsstil...Du får det som du vil. Har du noen gang satt deg inn i den som ikke får det?? Den som må Ofre seg selv? Tror du virkelig at det ikke har sin pris? Faen da er du ALT fra hensynsfull...Du har ikke peiling...du lever i illusjonene. Dette handler ikke om respekt, det er bare tull at dominante respekterer noen som er underdanige. Hadde dere respektert noen underdanige så hadde dere ALDRI dominert noen heller ;-) 

Anonymous poster hash: 1abe0...8ea

Skrevet

Jeg angrer grundig på at jeg tok dette opp. Det er altfor personlig og følelsesladet til at jeg burde skrive noe om det på dette forumet. Jeg har blottstilt meg selv og det burde jeg ikke ha gjort. For min egen del. Men, men. Gjort er gjort. Nå trekker jeg meg stille og rolig tilbake.

Skrevet

Har du spurt herren i huset om du får lov?

Nei, det glemte jeg altså! Jeg får være ekstra snill og føyelig heretter, så går det vel bra.

Gondor: beklager at jeg bidro til å røre til tråden din. Folk mener mye om disse tingene, ser det ut som. Jeg synes folk må få gjøre som de vil. Hvis begge trives med det, og den som underkaster seg ikke tar skade av det, bør det vel være i skjønneste orden og noe ingen andre har med å gjøre.

Skrevet

Jeg angrer grundig på at jeg tok dette opp. Det er altfor personlig og følelsesladet til at jeg burde skrive noe om det på dette forumet. Jeg har blottstilt meg selv og det burde jeg ikke ha gjort. For min egen del. Men, men. Gjort er gjort. Nå trekker jeg meg stille og rolig tilbake.

Synes du skriver en del ukritiske innlegg. Alt trenger ikke å tas opp her inne, kanskje?

Anonymous poster hash: f3fd5...dc8

Skrevet

Jeg synes det er veldig rart om det ikke finnes noen for deg der ute. Er det ikke en slik kvinne veldig mange menn ønsker seg innerst inne? Det er nok verre å finne noen for de av oss som ikke lengter etter å behage mannen og underkaste oss. Tror jeg. Kanskje alt som skal til er at du tør å si det som det er. :)

Jeg tror det vil forbause deg hvor mange voksne menn som fantaserer om det stikk motsatte av en underdanig kvinne, det finnes håp for deg også Togli :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...