Caylee Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Eller er det bare noe de fleste tror, mens noen få får vite sannheten? 0 Siter
Inner self Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Fantasi eksisterer. Det er sikkert og vist. Eller er det ren fantasi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Eller er det bare noe de fleste tror, mens noen få får vite sannheten? Ja, fantasi eksisterer (selvfølgelig!). Anonymous poster hash: 81561...d5d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Fantasi eksisterer og er en viktig del av livet. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Hva vil det si at noe er sant? Det kan man jo tenke litt over. Tenk over det, Caylee. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Jeg vil si at det meste vi antar er sant er sant fordi man har blitt enige om at det skal være sant. Så hva har det å si for psykelige vrangforestillinger? Jo, veldig mye. Alt, egentlig. 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Ja, fantasi eksisterer (selvfølgelig!). Anonymous poster hash: 81561...d5d Hvordan vet du det? 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Jeg vil si at det meste vi antar er sant er sant fordi man har blitt enige om at det skal være sant. Så hva har det å si for psykelige vrangforestillinger? Jo, veldig mye. Alt, egentlig. hæ? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 hæ? Sannheten er en sosial konstruksjon. 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Sannheten er en sosial konstruksjon. og det betyr? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 og det betyr? Det betyr at det som er fantasi aldri kan regnes for å være sant, for bare det man har blitt enige om at er sant er sant. 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Det betyr at det som er fantasi aldri kan regnes for å være sant, for bare det man har blitt enige om at er sant er sant. hm.. folk burde tenke mer selv 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 hm.. folk burde tenke mer selv Helt enig! Men hvis man ikke samarbeider med andre om sin tenkning, da blir det bare surr... 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 hvem kan bestemme hva som er fantasi og ikke? Overlegen sa til meg at jeg levde i en fantasiverden, men hva vet vel han om det? Tror det er heller han som er på bærtur og lever i en verden som er merkelig 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Det betyr at det som er fantasi aldri kan regnes for å være sant, for bare det man har blitt enige om at er sant er sant. Er du ikke litt vel teoretisk nu? 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Helt enig! Men hvis man ikke samarbeider med andre om sin tenkning, da blir det bare surr... Hvordan da`? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 hvem kan bestemme hva som er fantasi og ikke? Overlegen sa til meg at jeg levde i en fantasiverden, men hva vet vel han om det? Tror det er heller han som er på bærtur og lever i en verden som er merkelig Som sagt, du unngår denne problemstillingen ved å se på virkeligheten/sannheten som en sosial konstruksjon! Er du ikke litt vel teoretisk nu? Nei, jeg tror dette er bra saker! Hvordan da`? Nei altså, hvis man bare sitter i en hule i fjellet og prøver å finne ut av hvordan verden er satt sammen, så løser man ikke mange problemer... 0 Siter
Caylee Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Skrevet 8. desember 2013 Jeg er sikkert dum... men jeg skjønner ikke så mye.. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Jeg skjønner også veldig lite av Kapteinens teoretiske utlegninger. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er sikkert dum... men jeg skjønner ikke så mye.. Tror ikke det, det er sikkert bare noe jeg har lest. Det jeg mener... tror man kommer frem til sannheten bare ved å diskutere med andre, og samarbeide om teoriene... tror at hvis man ikke gjør det, og bare tenker selv, så vil man fort spore av. Jeg tror du har sporet av. Men du kan komme på "sporet" om du samerbeider med folk rundt deg, om å finne frem til en felles forståelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.