Gå til innhold

Eksiterer fantasi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det, det er sikkert bare noe jeg har lest.  ;)

Det jeg mener... tror man kommer frem til sannheten bare ved å diskutere med andre, og samarbeide om teoriene... tror at hvis man ikke gjør det, og bare tenker selv, så vil man fort spore av.

Jeg tror du har sporet av. Men du kan komme på "sporet" om du samerbeider med folk rundt deg, om å finne frem til en felles forståelse.

Jeg ser det på en annen måte. Det er jeg som har kommet nærme svaret, de andre har ikke klart det. Og de liker ikke folk som tenker "annerledes" og stempler dem i hytt og pine

Skrevet

Kanskje hele livet er en drøm.

Men hvis livet er en drøm. Hva er da ikke en drøm?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg ser det på en annen måte. Det er jeg som har kommet nærme svaret, de andre har ikke klart det. Og de liker ikke folk som tenker "annerledes" og stempler dem i hytt og pine

Jeg tror du tar feil her, for du er nok ikke noe geni. Det er bare genier dette gjelder for.  ;)

Skrevet

Jeg tror du tar feil her, for du er nok ikke noe geni. Det er bare genier dette gjelder for.  ;)

Jeg er enig i at jeg ikke er et geni. Men jeg har fått til mer på godt og ondt enn de fleste.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Tro hva du vil, jeg skal ikke stemple deg eller mislike deg.

Skrevet

Tro hva du vil, jeg skal ikke stemple deg eller mislike deg.

jeg vil ikke akuratt si det er noe jeg tror. mer hva jeg vet.

Skrevet

eller når jeg tenker meg om.. bare ondt..

Tror du tenker for mye.

Skrevet

Tror du tenker for mye.

ja jeg gjør nok det. men verden må ha en sammenheng og den vet jeg godt hva er.

Captain Cheeseheart
Skrevet

eller gjør jeg? arghh blir så forvirret

Det er når man er forvirret man spør andre om råd...

Skrevet

Det er når man er forvirret man spør andre om råd...

hvem da?

Captain Cheeseheart
Skrevet

hvem da?

Du kan spørre folk flest?

Skrevet

Du kan spørre folk flest?

ja kan jo det.. men syns det blir litt for personlig. liker ikke snakke om meg selv irl. og jeg er ikke dum heller, jeg vet det høres rart ut

Skrevet

skal jeg si "Du .. jeg får signaler fra tven.. øyne som vil jeg skal dø. Er det ekte?" Jeg høres jo helt merkelig ut, jeg er ganske smart

Captain Cheeseheart
Skrevet

ja kan jo det.. men syns det blir litt for personlig. liker ikke snakke om meg selv irl. og jeg er ikke dum heller, jeg vet det høres rart ut

Ser den! Ta meg som eksempel, da! Det var akkurat en nabo som smalt litt i døra, og det var noe snakking der inne. Da for det gjennom meg at de snakket om at de hadde avslørt meg som trygdesvindler!

Men jeg sier ikke dette til andre enn dere (jeg har av og til nevnt det for behandler da).

Så det blir kanskje noe av det samme?

Prøver å forholde meg til "ytre" virkelighet IRL, selv om jeg tenker anderledes...

Skrevet

Ser den! Ta meg som eksempel, da! Det var akkurat en nabo som smalt litt i døra, og det var noe snakking der inne. Da for det gjennom meg at de snakket om at de hadde avslørt meg som trygdesvindler!

Men jeg sier ikke dette til andre enn dere (jeg har av og til nevnt det for behandler da).

Så det blir kanskje noe av det samme?

Prøver å forholde meg til "ytre" virkelighet IRL, selv om jeg tenker anderledes...

Ja, det blir veldig mye av det samme. Men tviler foresten på at det var det de snakket om. bare sånn btw.. bare for å berolige deg. jeg også. sier ikke noe til noen så å si... det gjør vondt men jeg vet hva som høres dumt ut. vil ikke stå igjen alene heller

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ja, det blir veldig mye av det samme. Men tviler foresten på at det var det de snakket om. bare sånn btw.. bare for å berolige deg. jeg også. sier ikke noe til noen så å si... det gjør vondt men jeg vet hva som høres dumt ut. vil ikke stå igjen alene heller

Det er vondt å ha tanker som er veldig anderledes enn det andre har ja...  :(

Skrevet

Det er vondt å ha tanker som er veldig anderledes enn det andre har ja...  :(

ja :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...