ISW Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Hei! Tenkte å teste ut tilskudd av folsyre (0,8 mg) siden jeg leste at det kunne bedre effekten av SSRI, og siden jeg lå litt høyt på homocystein på siste blodprøve. Nå føler jeg det litt som da jeg startet med SSRI, tvangstankene er ikke verre men jeg merker sånne "rier" av angst et par ganger om dagen. Er det et tegn på at det faktisk kan virke etterhvert, eller er dette bare tull? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Hei! Tenkte å teste ut tilskudd av folsyre (0,8 mg) siden jeg leste at det kunne bedre effekten av SSRI, og siden jeg lå litt høyt på homocystein på siste blodprøve. Nå føler jeg det litt som da jeg startet med SSRI, tvangstankene er ikke verre men jeg merker sånne "rier" av angst et par ganger om dagen. Er det et tegn på at det faktisk kan virke etterhvert, eller er dette bare tull? Har du tatt blodprøve og målt s-folat? 0 Siter
ISW Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Skrevet 9. desember 2013 Hei, ikke som jeg husker. Men jeg leste at folat må til for å lage serotonin i hjernen og at manglende virkning av SSRI kunne skyldes mangel, så tenkte at det ikke kunne skade. Det er jo et B-vitamin og et uskyldig stoff.. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Det er jo et B-vitamin og et uskyldig stoff.. http://www.forskning.no/artikler/2009/november/234942 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.