Gå til innhold

Vil dette skape abstinenser eller avhengighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er sannsynligheten for at man pådrar seg avhengighet eller abstinenser av 15mg Sobril et par ganger i uken, over en periode på et par måneder?

Jeg er livredd for å bli avhengig, selv om jeg bare skal bruke det i vanskelige situasjoner over et begrenset tidsrom.

Anonymous poster hash: 679b5...489
Skrevet

Hva er sannsynligheten for at man pådrar seg avhengighet eller abstinenser av 15mg Sobril et par ganger i uken, over en periode på et par måneder?

Jeg er livredd for å bli avhengig, selv om jeg bare skal bruke det i vanskelige situasjoner over et begrenset tidsrom.

Anonymous poster hash: 679b5...489

Du blir nok ikke avhengig av det hvis du ikke vil.  Men hvis du finner ut at det er ganske greit å ta en pille for alt som er ille etterpå så er det større mulighet for å bli avhengig.  Jeg brukte hver dag i mange år, og sluttet brått.  Kan ikke huske at jeg fikk noen abstinenser etterpå, men ble sykemeldt for da hadde jeg ikke dem for å prøve å fungere. Nå bruker jeg de litt sporadisk, men vurdere litt frem og tilbake før jeg tar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...