AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Hva er sannsynligheten for at man pådrar seg avhengighet eller abstinenser av 15mg Sobril et par ganger i uken, over en periode på et par måneder? Jeg er livredd for å bli avhengig, selv om jeg bare skal bruke det i vanskelige situasjoner over et begrenset tidsrom. Anonymous poster hash: 679b5...489 0 Siter
Gjest Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 Hva er sannsynligheten for at man pådrar seg avhengighet eller abstinenser av 15mg Sobril et par ganger i uken, over en periode på et par måneder? Jeg er livredd for å bli avhengig, selv om jeg bare skal bruke det i vanskelige situasjoner over et begrenset tidsrom. Anonymous poster hash: 679b5...489 Du blir nok ikke avhengig av det hvis du ikke vil. Men hvis du finner ut at det er ganske greit å ta en pille for alt som er ille etterpå så er det større mulighet for å bli avhengig. Jeg brukte hver dag i mange år, og sluttet brått. Kan ikke huske at jeg fikk noen abstinenser etterpå, men ble sykemeldt for da hadde jeg ikke dem for å prøve å fungere. Nå bruker jeg de litt sporadisk, men vurdere litt frem og tilbake før jeg tar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.