Gå til innhold

Asbjørn Brekke show

Anbefalte innlegg

Er det noen her som liker det? Jeg syns det er det minst morsomme jeg noengang har sett. Jeg spyr nesten bare jeg ser klipp derfra. 

Skal liksom den skikkelsen være morsom? Jeg syns typen (altså han som blir spilt) er så utrolig teit at det er ikke morsomt for fem øre. 

Barna mine (i forskjellig alder) syns forresten akkurat det samme.

Anonymous poster hash: b2da3...ea5
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396028-asbj%C3%B8rn-brekke-show/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som liker det? Jeg syns det er det minst morsomme jeg noengang har sett. Jeg spyr nesten bare jeg ser klipp derfra. 

Skal liksom den skikkelsen være morsom? Jeg syns typen (altså han som blir spilt) er så utrolig teit at det er ikke morsomt for fem øre. 

Veldig komisk:) Smak og behag:)

Anonymous poster hash: 732c6...95c

Du får heller kose deg med mot i brøstet og oluf.

Anonymous poster hash: 06396...150

Annonse

Jeg syns han til tider er avsindig morsom. Misforståelsene hans er innimellom fabelaktige, han greier være ufin på en naiv måte liksom.

Siden Thomas Gjertsen allerede er nevnt her, han syns jeg bare er pinlig.

Jeg syns også Asbjørn kan være virkelig god. Og jeg ler faktisk av "Helt perfekt" også, selv om det kan være så pinlig at jeg nesten må gå ut... Det samme med danske "Klovn"...

Annonse

Jeg synes ikke han er noe morsom.

Men en som er verre er Tomas Gjertsen og den serien hans på tv. Tragisk

Anonymous poster hash: 629e5...a31

Hva, er ikke den heller morsom!?! Jeg ler godt av den, men den er ikke fullt på høyde med Klovn. :)  Hva er det dere ler av egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...