Gå til innhold

Legetime - gruer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 3 timer skal jeg til legen. Psykepleieren min blir med. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Er redd for å bli innlagt igjen om jeg er ærlig. Det er så avgjort ikke aktuelt nå før jul.

Problematikk? Hører stemmer og uforklarlige lyder. Har angst for å sove. Skadetrang (har ikke gjort noe).

Har ptsd og en psykoselidelse. Har tidligere brukt cisordinol depot men har nå vært medisinfri siden slutten av oktober.

Noen tanker/råd?

Skrevet (endret)

Hva med å skrive ned det du har behov for å formidle til legen + hvordan du har det akkurat nå + hvordan du tenker å mestre det

Min erfaring er at det å ha med noe på et ark, gjør meg roligere og litt mer "ryddig"

Lykke til :)

Endret av Joanas
Skrevet

Hadde grunn til å grue meg. Ble innleggelse av det. Også rett oppi jula da!!!

Skrevet

Hadde grunn til å grue meg. Ble innleggelse av det. Også rett oppi jula da!!!

Slapp av, lenge til jul enda. Konsentrere deg om å bli frisk nå og ta vare på deg selv!

Skrevet

Huff da! Nå blir du sikkert satt på avhengighetsskapende, skadelig GRUMS!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...