xxløvetannxx Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Om 3 timer skal jeg til legen. Psykepleieren min blir med. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Er redd for å bli innlagt igjen om jeg er ærlig. Det er så avgjort ikke aktuelt nå før jul. Problematikk? Hører stemmer og uforklarlige lyder. Har angst for å sove. Skadetrang (har ikke gjort noe). Har ptsd og en psykoselidelse. Har tidligere brukt cisordinol depot men har nå vært medisinfri siden slutten av oktober. Noen tanker/råd? 0 Siter
Joanas Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hva med å skrive ned det du har behov for å formidle til legen + hvordan du har det akkurat nå + hvordan du tenker å mestre det Min erfaring er at det å ha med noe på et ark, gjør meg roligere og litt mer "ryddig" Lykke til Endret 11. desember 2013 av Joanas 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Skrevet 11. desember 2013 Hadde grunn til å grue meg. Ble innleggelse av det. Også rett oppi jula da!!! 0 Siter
Nycora Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Hadde grunn til å grue meg. Ble innleggelse av det. Også rett oppi jula da!!! Slapp av, lenge til jul enda. Konsentrere deg om å bli frisk nå og ta vare på deg selv! 0 Siter
miakami Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Huff da! Nå blir du sikkert satt på avhengighetsskapende, skadelig GRUMS! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.