AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Hei! Dette er min første post på forumet, og jeg skriver dette innlegget for å be om hjelp til et problem jeg har slitt med i mer eller mindre et år nå. Dette er et problem som sliter sterkt på meg psykisk, og som til tider kan være et mareritt å leve med. Jeg vet at det jeg snakker om her berører et veldig betent område, men jeg håper på sakelige innspill. For å prøve å gi et slags overblikk over hva jeg sliter med vil jeg begynne med å fortelle om hvordan dette oppsto. Jeg beklager at dette blir en veldig lang post men jeg tror det er nødvendig for å få frem alle detaljene rundt dette. Dette startet for rundt 1 år siden, da jeg tok bussen for å dra til universitet jeg studerer ved. For meg startet det hele som en vanlig morgen men dette endret seg fort. På et punkt under denne turen kom en ung jente nær meg, jeg vet ikke hva som trigget det, men av en eller annen grunn begynte jeg å bli opphisset. Jeg reagerte umiddelbart med det jeg best tror kan beskrives som panikk, og kjempet febrilsk imot denne impulsen. Jeg følte en sterk redsel, en sterk trang til komme meg vekk fra henne, hjertebank og ble totalt satt ut. Hun gikk heldigvis av kort etterpå, men jeg var totalforvirret og var kort sagt vettskremt av det som nettopp hadde skjedd. Da jeg gikk av bussen var jeg kvalm, svimmel, og mest av alt vettskremt av tanken på at jeg kunne være pedofil. Jeg skjønte ikke hvordan det skulle være mulig, jeg var tross alt 23, og hadde aldri opplevd noe liknende. Jeg har alltid vært tiltrukket jenter på min egen alder og følte meg fram til da sikker på seksualiteten min. Uansett satte dette en dyp varende tvil og frykt i meg, og det ble ikke bedre av at jeg begynte å få det som populært kalles groinal response rundt barn. Nå vi jeg påpeke at dette ikke er snakk om en ereksjon, men heller en slags følelse av anspenthet i underlivet, som jeg oppfatter som ekstremt ubehagelig og skremmende. I tiden fremover etter det