FGT Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Det er fint at det er flere andre som kan snakke om sine egne erfaringer. Dette er også viktig kunnskap for psykiatrien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 hehe har selv diagnosen asperger, men jeg kan ikke forstå hint og lignende? absolutt ikke enig... Signerer den. Anonymous poster hash: e404f...9bf 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Forstår ikke hint? Det kan være man gjør det, men tar sjansen likevel. Uansett diagnose. Faen heller. Dessuten hadde denne personen etter alt å dømme ikke gjort noe galt, bare vært uheldig med blikkontakt og avstandsregulering. Dette er en IA-bedrift? Jeg blir kvalm... Endret 20. desember 2013 av Bella Dotte 0 Siter
FGT Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 "Forstår ikke hint? Det kan være man gjør det, men tar sjansen likevel. Uansett diagnose. " Meget klokt sagt dette. Hadde ikke selv tenkt på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Forstår ikke hint? Det kan være man gjør det, men tar sjansen likevel. Uansett diagnose. Faen heller. Dessuten hadde denne personen etter alt å dømme ikke gjort noe galt, bare vært uheldig med blikkontakt og avstandsregulering. Dette er en IA-bedrift? Jeg blir kvalm... TS her. Hva mente du nå? Hva blir du kvalm av? Anonymous poster hash: 823d1...0ba 0 Siter
FGT Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Jeg kan ikke svare for henne, men jeg forstår hvorfor hun kan si " jeg blir kvalm " 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Forstår ikke hint? Det kan være man gjør det, men tar sjansen likevel. Uansett diagnose. Faen heller. Dessuten hadde denne personen etter alt å dømme ikke gjort noe galt, bare vært uheldig med blikkontakt og avstandsregulering. Dette er en IA-bedrift? Jeg blir kvalm... Jeg har ikke Asperger, men om jeg hadde hatt det, så tror jeg at jeg hadde foretrukket at folk på en vennlig måte sa fra dersom jeg bommet på sosiale koder i et omfang som gjorde andre utrygge. Jeg tenker at det er bedre med direkte tilbakemeldinger enn vage antydninger som kanskje ikke er forståelige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.