Gå til innhold

Bør jeg innlegges?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det nå kan være riktig med en innleggelse. Jeg har mulighet til det om jeg vil, tror jeg.

Jeg er veldig i ubalanse for tida og det går mye opp og ned. Jeg er ustabil og det er så ille at det noen ganger går utover samboeren min. Jeg prøver å jobbe med impulskontrollen så godt jeg kan. Men i det siste så har jeg ikke klart det!

Har en ide om at å legge meg inn ei uke pga alle belastningene kan være fint både for meg og han. Og for forholdet.

Er helt ute nå. Vi hadde en fin kveld. Vi var ute og spiste. I bilen hjem så sprakk jeg og jeg ropte til han og all smerten kom ut på han! Nå sover han og jeg føler meg som verdens mest bedritne person..åh som jeg hater meg selv!

Så jeg vil skåne meg og jeg må- MÅ skåne han.

Håper på råd, innspill eller noe. Er veldig fortvilet.

Anonymous poster hash: ea560...8d7

Captain Cheeseheart
Skrevet

Syns det var litt lite konkret dette innlegget, til å si noe om hva som lønner seg... hva slags symptomer du har kommer dårlig frem, f.eks... er det "bare" at du er veldig svingende i humøret, så tror jeg ikke det anbefalte er innleggelse. For det er jo ikke sånn at innleggelse ikke har "bivirkninger".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...