Gå til innhold

Er helt fortvilet, det er formye på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort, har vært sosialt isolert over lengre tid, bor på en litt på trynet plass ift fremkommelighet. Sliter med sambo, dyp bekymret over min mor som er syk, sliter ift familie og venner. Sliter økonomisk. Har situasjonsbetinget angst og depresjon. Har en lege som holder til 3 bussturer unna. Skulle vært hos han for lengst, men har rett og slett ikke krefter til å komme meg avgårde. Tørr ikke ringe legekontoret for å fortelle situasjonen for kjenner jeg kommer til briste hvis jeg skal gjøre det og er usikker på hvordan det blir mottatt hvis det skjer, føler meg veldig sårbar no. Ikke vitts i å skifte lege for er ikke noen ledige i nærheten alikevell, pluss at han jeg har no er helt suveren, problemet er jo at jeg ikke får dratt meg avgårde.

Føler meg fanget, kommer ikke til å flytte pga barnet trives her, for stor risiko ift barnet å flytte pga enkelte faktorer.  Jeg får aap og skal ut i praksis snart igjen. Så det positivet i livet no er nettopp det og at barnet trives. Håper praksisen vil bli en positiv erfaring til forskjell fra de to jeg har fra før. Krysser fingrene for det.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men har følt meg så alene og fortvilet så lenge så trengte kanskje bare å shout it out. Takk for at du leste <3

Skrevet

Jeg synes du skal mobilisere nok krefter til å komme deg til legen. Bestill time i dag.

Skrevet

Har ingen gode råd, vil bare ønske at det snart går deg bedre  *klem*.

Skrevet

Jeg synes du skal mobilisere nok krefter til å komme deg til legen. Bestill time i dag.

Takk, ok jeg skal forsøke å ringe å høre om jeg kanskje kan få snakket med direkte med legen, hvis det går så blir det lettere å legge frem tingene

Skrevet

Håper du kommer deg til legen, du kan ikke ha det sånn. Lykke til!

Skrevet

Har ingen gode råd, vil bare ønske at det snart går deg bedre  *klem*.

Tusen takk <3 Det betyr mye <3

Skrevet

Takk, ok jeg skal forsøke å ringe å høre om jeg kanskje kan få snakket med direkte med legen, hvis det går så blir det lettere å legge frem tingene

Prøv å få ringt snarest mulig, Hvis du ikke får snakket med legen på telefon, så synes jeg du skal be om en time snarest mulig. Fokuser på at dette skal du klare.

Lykke til :-)

Skrevet

Håper du kommer deg til legen, du kan ikke ha det sånn. Lykke til!

Tusen takk <3

Skrevet

Prøv å få ringt snarest mulig, Hvis du ikke får snakket med legen på telefon, så synes jeg du skal be om en time snarest mulig. Fokuser på at dette skal du klare.

Lykke til :-)

Tusen takk frosken, utrolig hva man klarer med et lite dytt :)  har ringt legekontoret no og legen min skal ringe meg opp igjen etter han er ferdig med en time han har no

Skrevet

Tusen takk frosken, utrolig hva man klarer med et lite dytt :)  har ringt legekontoret no og legen min skal ringe meg opp igjen etter han er ferdig med en time han har no

Så bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...